Jurcan, Marino (2011) Strateško marketinško planiranje u kulturnom turizmu- primjer grada Pule. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (419kB) |
Sažetak
Svrha ovog završnog rada je predložiti strateške ciljeve marketinškog plana u kulturnom turizmu Pule. Cilj rada je analizirati kulturu i kulturni turizam, menadžment i marketing te resurse grada Pule koji su preduvjet razvoja kulturnog turizma te predložiti strateške ciljeve u marketingu kulturnog turizma grada Pule. U radu su korištene metode indukcije i dedukcije, te u dijelu rada analize i sinteze. Na temelju podataka prikupljenih metodom ankete intervjua oblikovani su zaključci za čiju su artikulaciju primijenjene metode deskripcije i komparacije te apstrakcije i konkretizacije. U skladu s rezultatima SWOT analize i fokus grupa definirani su konkretni ciljevi marketinške strategije u kulturnom turizmu Pule. Strateški ciljevi marketinga: -osigurati ravnotežu između interesa građana i lokalnog razvoja temeljene na dijalogu i suradnji -otvoriti nova tržišta i nove tržišne segmente -izgraditi zajedničke vrijednosti i njegovati identitet grada -stvoriti prepoznatljiv imidž Pule te njenu tržišnu marku -poticati turističke proizvode koji će kupcima pružiti kulturne vrijednost -povezati kulturna odredišta u itinerere -osigurati veću prisutnost Pule na međunarodnom tržištu -educirati lokalno stanovništvo o vlastitoj kulturi i poticati aktivnu participaciju u kulturi -educirati sve dionika o mogućim koristima od razvoja kulturnog turizma -koristiti nove medije i tehnologije za razvoj marketinga, uključujući i e-marketing. Nekoliko je barijera ozbiljnom napretku kulturnog turizma i turizma općenito: Prvenstveno nepostojanje istinskog partnerstva između lokalne zajednice, kulture i gospodarstva. Zajedničkim sredstvima i ciljevima napor sudionika kulturno-turističke ponude dao bi bolje rezultate. Je li moguće izgraditi uspješan participativan model javnih politika u tranzicijskom društvu i hoće li biti dovoljno političke volje, definiranih i osposobljenih nositelja mjera te u konačnici novac za provedbu, pitanja su koja ostaju otvorena. Ključne riječi: grad Pula, kulturni turizam, strateški marketinški plan
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/145 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Kultura i turizam |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:53 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 20:53 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/597 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |