E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Društveno odgovorno poduzetništvo

Novak, Martina (2011) Društveno odgovorno poduzetništvo. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (645kB)

Sažetak

Društveno odgovorno poslovanje je koncept u kojem poslovni subjekt odlučuje na dobrovoljnoj osnovi doprinositi boljem društvu i čišćem okolišu u interakciji s ostalim dionicima. Društvena odgovornost poduzetništva može doprinijeti poslovanju trgovačkog društva na tri načina, a to su: unaprjeđenje prodaje i izgradnja poslovanja, razvijanje ljudskih potencijala te izgradnja povjerenja. Uvođenjem društvene odgovornosti poduzeće ostvaruje trostruki rezultat koji se ostvaruje putem financijskog, ali i operativnog aspekta, aspekta okruženja te društvenog aspekta. Postoji šest načina putem kojih poduzeća mogu činiti dobro, a ti načini su: promoviranje društvenih ciljeva, donacije zasnovane na opsegu prodaje proizvoda, kampanje za promjenu ponašanja, filantropija, volonterski rad u zajednici te redovno poslovanje temeljeno na višoj razini društvene odgovornosti. Indeks DOP-a je metodologija za ocjenjivanje odgovornih praksi u poslovanju hrvatskih poduzeća. Društveno odgovorna poduzeća mogu se uključiti u Globalnu inicijativu za izvještavanje (GRI). Cilj Globalne inicijative za izvještavanje je izjednačavanje trobilančnog izvještavanja s financijskim izvještavanjem. GRI Smjernice dostupne su besplatno svim zainteresiranim organizacijama. Norma ISO 26000 daje smjernice kako društvenu odgovornost „ugraditi“ u postojeće poslovanje poduzeća. Ključne riječi: društveno odgovorno poslovanje, društveno odgovorno poduzetništvo/poduzetnik, GRI, Indeks DOP-a, Norma ISO 26000, visoko obrazovanje i DOP

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/169
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 05 Pro 2011 19:53
Zadnja promjena: 05 Pro 2011 19:53
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/619

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku