Novak, Martina (2011) Društveno odgovorno poduzetništvo. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (645kB) |
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje je koncept u kojem poslovni subjekt odlučuje na dobrovoljnoj osnovi doprinositi boljem društvu i čišćem okolišu u interakciji s ostalim dionicima. Društvena odgovornost poduzetništva može doprinijeti poslovanju trgovačkog društva na tri načina, a to su: unaprjeđenje prodaje i izgradnja poslovanja, razvijanje ljudskih potencijala te izgradnja povjerenja. Uvođenjem društvene odgovornosti poduzeće ostvaruje trostruki rezultat koji se ostvaruje putem financijskog, ali i operativnog aspekta, aspekta okruženja te društvenog aspekta. Postoji šest načina putem kojih poduzeća mogu činiti dobro, a ti načini su: promoviranje društvenih ciljeva, donacije zasnovane na opsegu prodaje proizvoda, kampanje za promjenu ponašanja, filantropija, volonterski rad u zajednici te redovno poslovanje temeljeno na višoj razini društvene odgovornosti. Indeks DOP-a je metodologija za ocjenjivanje odgovornih praksi u poslovanju hrvatskih poduzeća. Društveno odgovorna poduzeća mogu se uključiti u Globalnu inicijativu za izvještavanje (GRI). Cilj Globalne inicijative za izvještavanje je izjednačavanje trobilančnog izvještavanja s financijskim izvještavanjem. GRI Smjernice dostupne su besplatno svim zainteresiranim organizacijama. Norma ISO 26000 daje smjernice kako društvenu odgovornost „ugraditi“ u postojeće poslovanje poduzeća. Ključne riječi: društveno odgovorno poslovanje, društveno odgovorno poduzetništvo/poduzetnik, GRI, Indeks DOP-a, Norma ISO 26000, visoko obrazovanje i DOP
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/169 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 19:53 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 19:53 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/619 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |