E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Glazba u marketingu

Čuić, Ana (2008) Glazba u marketingu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (342kB)

Sažetak

U današnje vrijeme i na postojećim tržištima kupci su sve zahtjevniji, konkurencija je sve jača, kao i želja proizvođača da proizvod zadobije udio u svijesti i srcu potrošača. Da bi se to postiglo, marketingu se pruža izazov pronalaska inovativnih ideja koje omogućavaju adekvatnu komunikaciju sa sadašnjim i budućim kupcima. U potrazi za elementima koji bi upotpunili sliku i doživljaj bilo kojeg proizvoda ili usluge, glazba igra veoma važnu ulogu. Svojim univerzalnim jezikom glazba može upravljati osjećajima, stvoriti atmosferu i učvrstiti dojmove koji se lako projiciraju na proizvod ili uslugu te stvaraju želju za kupnjom i zaključno utječu na zadovoljstvo kupaca i korisnika. Smatra se da glazbu najviše koriste mladi, no nije uvijek tako. Svatko od nas, neovisno o spolu, dobi i glazbenom ukusu čuje i apsorbira svakodnevno veliku količinu glazbe, putem filmova, emisija, spotova i kratkih glazbenih fragmenata, nekad na svjesnoj, a nekad na nesvjesnoj razini. Glazba je veoma moćan instrument upravljanja ljudskim emocijama i sve se više upotrebljava u marketinške svrhe, na različite načine. Ovaj završni rad na preddiplomskom studiju želi dati uvodnu riječ o primjeni glazbe u području marketinga te utjecaj glazbe na ponašanje potrošača. Nakon ovog uvoda, u drugom poglavlju ukazat će se na razliku između marketinga glazbe i glazbe u marketingu, opisat će se povijesni počeci spajanja glazbe i marketinga te dostupnost glazbe danas. U trećem poglavlju upoznat će se utjecaj glazbe na korisnike i potrošače prema strukturalnim i afektivnim karakteristikama glazbe. Četvrto poglavlje nosi opis upotrebe glazbe u promocijskim aktivnostima kao što su oglašavanje, odnosi s javnošću i unapređenje prodaje te primjena glazbe u uslužnoj djelatnosti. Peti dio nosi analizu primjera autorskih radijskih spotova na Radiju Puli, dok šesto poglavlje, putem intervjua, nastoji predočiti spoznaje djelatnika Radija Pule nakon dugogodišnjeg radnog iskustva na tom području. Prilikom konzultiranja literature uvidjelo se da je potrebno istodobno znanje iz ekonomije i iz glazbe, što sužava autore koji proučavaju ovo područje i sukladno tomu malo je izdanih djela. Valja napomenuti da niti jedna knjiga iz te tematike nije izdana na hrvatskom jeziku, što je dodatno otežalo nastanak ovog rada. Prilikom nastanka ovog rada koristile su se metode analize, sinteze, dokazivanja, opovrgavanja, indukcije, dedukcije i metoda intervjuiranja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2008/122
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 05 Pro 2011 19:54
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/665

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku