E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljanje markom proizvoda Ronhill s osvrtom na životni ciklus marke proizvoda

Marić, Patricija (2008) Upravljanje markom proizvoda Ronhill s osvrtom na životni ciklus marke proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (934kB)

Sažetak

Živimo u vremenu brzih promjena, mnogih tržišnih prijetnji i prilika. Tvrtka koja želi ostati konkurentna na tržištu mora pratiti potrošačke promjene, aktivnost konkurencije, legislativu, ekonomske trendove i razvoj novih tehnologija koje bi mogle imati utjecaj na njeno poslovanje. Poslovna misija odnosno vizija ima nekoliko važnih uloga, od kojih su najvažnije inspiracija i jasan cilj. Tvrtka koja želi involvirati i napraviti sinergiju svih organizacijskih jedinica pri razvoju marke mora imati jasnu viziju marke. Jaka marka je ključ uspjeha svake tvrtke, jer životni ciklus marke traje dulje od životnog ciklusa proizvoda i usluga. Proizvodi i usluge se rađaju, stare i odumru, ali marke ostaju. Uspješna marka je čvrsto pozicionirana na tržištu i uvijek je u kontaktu sa svojom ciljanom skupinom, njihovim potrebama, očekivanjima i željama. Snažna i jaka marka tvrtkama donosi i ono najznačajnije, profit. Cilj rada je prikazati kako je nastala marka Ronhill, odnosno kako je ime Ronhill postalo prepoznatljivo potrošačima na hrvatskom tržištu a i šire, te kako su se proizvodi marke Ronhill razvijali od samog uvođenja odnosno prvog lansiranja cigarete Ronhill pa sve do danas, te koje su se strategije primjenjivale tijekom razvijanja čitavog asortimana marke Ronhill. Tema ovog rada je upravljanje markom proizvoda Ronhill s osvrtom na životni ciklus marke proizvoda. Danas je za svaku tvrtku jako važna prepoznatljivost odnosno poznatost marke, lojalnost marki, kvaliteta te imidž. Malo je onih kojima već odavno nije jasno da je mnogim tvrtkama vrijednost marke najveći dio ukupne imovine. Ona predstavlja ponekad najvrjedniju imovinu tvrtke. Za svaku tvrtku stvaranje nove marke predstavlja veliki izazov, a strateško upravljanje markom je ključ uspjeha. Rad je koncipiran tako da, pored uvoda i zaključka sadrži šest poglavlja. Nakon uvoda, u drugom poglavlju se objašnjava osnovna marketinška obilježja proizvoda. Definiraju se pojmovi proizvoda, definicije proizvoda, svojstava proizvoda te njegove klasifikacije. U trećem poglavlju se govori o važnosti marke te njezinom upravljanju. Razrađene su vrste marke, pojam i definicija marke, koncept vrijednosti marke i osvrt na životni ciklus marke. U četvrtom poglavlju se obrađuje životni ciklus proizvoda, nakon kojeg slijedi razmatranje koncepcije životnog ciklusa proizvoda uključujući postavke i različite faze životnog ciklusa proizvoda te strategije u pojedinim fazama. Peto poglavlje namijenjeno je istraživanju primjene i učinaka upravljanja markom proizvoda na primjeru Ronhilla. Objašnjava se razvoj i povijest duhana, povijest Tvornice duhana Rovinj, te razvoj proizvodnog asortimana TDR-a. Definiraju se obilježja marke proizvoda Ronhill, proizvodni portfelj marke Ronhill, te su prikazani pokazatelji rasta prodaje TDR-a i na koji način se kreirala vrijednost Ronhilla. Prikazan je osvrt na životni ciklus marke Ronhill. Šesto poglavlje obuvača kritički osvrt na upravljanje markom proizvoda Ronhill, čemu slijedi zaključak. Prilikom izrade rada primijenjeno je više znanstvenih metoda s osnovnom namjerom da se osiguraju pouzdane, cjelovitije, vjerodostojnije i konkretnije spoznaje i to; povijesna, deskriptivna, empirijska, induktivno-deduktivna, analitičko-sintetička te analiza i sinteza.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2008/38
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 21 Pro 2011 10:40
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/752

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku