E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Uloga fizičkog okruženja u oblikovanju strategije uslužnog poduzeća

Kostelac, Maja (2011) Uloga fizičkog okruženja u oblikovanju strategije uslužnog poduzeća. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Današnje vrijeme karakteriziraju sve zahtjevniji korisnici i sve jača konkurencija, pa time jača i želja poduzeća da njegova usluga dobije što veći udio u svijesti korisnika, te u konačnici ostvare veću profitabilnost. Glavni cilj uslužnog poduzeća jest podmirivanje potreba, želja i zahtjeva korisnika. Da bi se to postiglo potrebno je integralno upravljati elementima marketinškog miksa u okviru čega važnu ulogu ima fizičko okruženje u kojem se isporučuje usluga. Cilj rada je u skladu sa predmetom rada predstaviti teorijske značajke elemenata fizičkog okruženja i pokazati kako ono utječe na uspješnost poslovanja uslužnog poduzeća. Rad je podijeljen na 8 dijelova. U prvom dijelu se definira marketing usluga, važnost i karakteristike usluga te način na koji ih se mora definirati zajedno sa njihovim značajem unutar suvremenih tržišnih gospodarstva u kojima se odvijaju najdinamičnija kretanja i događa najviše promjena. U trećem dijelu prikazani su aspekti marketing usluge, te eksterni, interni i interaktivni marketing kao elementi marketinga, dok je četvrti dio posvećen objašnjenju marketinškog miksa usluga. Daje se osvrt na proizvod, cijenu, promociju, mjesto i vrijeme, procese, fizičko okruženje i zaposlenike. Peto poglavlje odnosi se na samo fizičko okruženje, te se razrađuju njegovi elementi i detaljnije predstavljaju karakteristike sa kojima se korisnici susreću i način na koji reagiraju. Razrađuju se i ostali opipljivi elementi fizičke pojavnosti i uzimaju se u obzir internet stranice i uniforme kao elementi kojima se mora unaprijediti način poslovanja i korištenja usluge. Sve je potkrijepljeno primjerima koji ukazuju na upotrebe tih elemenata u praksi,a u praktičnom dijelu rada razrađeni su elementi fizičkog okruženja na primjeru restorana Ulika. Prilikom izrade rada korištene su brojne znanastvene metode, od kojih su najvžanije: metoda analize, sinteze, metoda komparacije i metoda deskripcije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/57
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 06 Oct 2011 12:20
Zadnja promjena: 06 Oct 2011 12:20
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/79

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku