Kostelac, Maja (2011) Uloga fizičkog okruženja u oblikovanju strategije uslužnog poduzeća. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Današnje vrijeme karakteriziraju sve zahtjevniji korisnici i sve jača konkurencija, pa time jača i želja poduzeća da njegova usluga dobije što veći udio u svijesti korisnika, te u konačnici ostvare veću profitabilnost. Glavni cilj uslužnog poduzeća jest podmirivanje potreba, želja i zahtjeva korisnika. Da bi se to postiglo potrebno je integralno upravljati elementima marketinškog miksa u okviru čega važnu ulogu ima fizičko okruženje u kojem se isporučuje usluga. Cilj rada je u skladu sa predmetom rada predstaviti teorijske značajke elemenata fizičkog okruženja i pokazati kako ono utječe na uspješnost poslovanja uslužnog poduzeća. Rad je podijeljen na 8 dijelova. U prvom dijelu se definira marketing usluga, važnost i karakteristike usluga te način na koji ih se mora definirati zajedno sa njihovim značajem unutar suvremenih tržišnih gospodarstva u kojima se odvijaju najdinamičnija kretanja i događa najviše promjena. U trećem dijelu prikazani su aspekti marketing usluge, te eksterni, interni i interaktivni marketing kao elementi marketinga, dok je četvrti dio posvećen objašnjenju marketinškog miksa usluga. Daje se osvrt na proizvod, cijenu, promociju, mjesto i vrijeme, procese, fizičko okruženje i zaposlenike. Peto poglavlje odnosi se na samo fizičko okruženje, te se razrađuju njegovi elementi i detaljnije predstavljaju karakteristike sa kojima se korisnici susreću i način na koji reagiraju. Razrađuju se i ostali opipljivi elementi fizičke pojavnosti i uzimaju se u obzir internet stranice i uniforme kao elementi kojima se mora unaprijediti način poslovanja i korištenja usluge. Sve je potkrijepljeno primjerima koji ukazuju na upotrebe tih elemenata u praksi,a u praktičnom dijelu rada razrađeni su elementi fizičkog okruženja na primjeru restorana Ulika. Prilikom izrade rada korištene su brojne znanastvene metode, od kojih su najvžanije: metoda analize, sinteze, metoda komparacije i metoda deskripcije.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/57 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 06 Oct 2011 12:20 |
Zadnja promjena: | 06 Oct 2011 12:20 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/79 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |