Župan, Jelena (2007) Internet kao instrument istraživanja tržišta i marketinga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (665kB) |
Sažetak
Tijekom posljednjeg su desetljeća pad cijena osobnih računala te pojačana konkurencija među pružateljima internetskih usluga doprinijeli višestrukom porastu broja korisnika interneta. Kako se udio korisnika u ukupnoj populaciji povećavao, tako se pozornost istraživača tržišta i marketinga sve više usmjeravala prema mogućnostima interneta kao potencijalnog instrumenta istraživanja tržišta i marketinga. Svrha je ovog rada uočiti obilježja interneta kao instrumenta istraživanja tržišta i marketinga kako bi se spoznale mogućnosti koje internet pruža. Odabir da li će se određeno istraživanje provesti na tradicionalan način ili online mora biti dobro promišljen. U odnosu na tradicionalna istraživanja, online istraživanje pruža mnoge prednosti među kojima su osobito važni brzina i niski troškovi. Jedan od najvećih nedostataka online istraživanja je da je zbog ograničenja pristupa internetu tako veliki postotak populacije isključen čak i prije nego što istraživanje počne, i da se oni koji nisu uključeni razlikuju od onih koji su uključeni. Rezultati provedenog istraživanja na agencijama koje se bave istraživanjem tržišta u Hrvatskoj pokazali su kako većina agencija već provodi online istraživanja. Dio onih koji ih ne provode očekuju da će u budućnosti započeti sa njihovom primjenom dok dio ne očekuje da će njihovo poduzeće provoditi online istraživanja u budućnosti. I oni koji trenutno provode online istraživanja i oni koji ih ne provode predviđaju da će u budućnosti online istraživanja biti samo dio njihovog portfolija. Navedeni rezultati potvrđuju i postavljene hipoteze da će korištenje interneta kao instrumenta istraživanja tržišta i marketinga u budućnosti rasti, ali da internet ipak neće u potpunosti zamijeniti tradicionalne oblike istraživanja. Ključne riječi: internet, online istraživanje tržišta i marketinga, agencije za istraživanje tržišta u Hrvatskoj
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2007_81 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 12:47 |
Zadnja promjena: | 19 Pro 2011 12:47 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/794 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |