E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Internet kao instrument istraživanja tržišta i marketinga

Župan, Jelena (2007) Internet kao instrument istraživanja tržišta i marketinga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (665kB)

Sažetak

Tijekom posljednjeg su desetljeća pad cijena osobnih računala te pojačana konkurencija među pružateljima internetskih usluga doprinijeli višestrukom porastu broja korisnika interneta. Kako se udio korisnika u ukupnoj populaciji povećavao, tako se pozornost istraživača tržišta i marketinga sve više usmjeravala prema mogućnostima interneta kao potencijalnog instrumenta istraživanja tržišta i marketinga. Svrha je ovog rada uočiti obilježja interneta kao instrumenta istraživanja tržišta i marketinga kako bi se spoznale mogućnosti koje internet pruža. Odabir da li će se određeno istraživanje provesti na tradicionalan način ili online mora biti dobro promišljen. U odnosu na tradicionalna istraživanja, online istraživanje pruža mnoge prednosti među kojima su osobito važni brzina i niski troškovi. Jedan od najvećih nedostataka online istraživanja je da je zbog ograničenja pristupa internetu tako veliki postotak populacije isključen čak i prije nego što istraživanje počne, i da se oni koji nisu uključeni razlikuju od onih koji su uključeni. Rezultati provedenog istraživanja na agencijama koje se bave istraživanjem tržišta u Hrvatskoj pokazali su kako većina agencija već provodi online istraživanja. Dio onih koji ih ne provode očekuju da će u budućnosti započeti sa njihovom primjenom dok dio ne očekuje da će njihovo poduzeće provoditi online istraživanja u budućnosti. I oni koji trenutno provode online istraživanja i oni koji ih ne provode predviđaju da će u budućnosti online istraživanja biti samo dio njihovog portfolija. Navedeni rezultati potvrđuju i postavljene hipoteze da će korištenje interneta kao instrumenta istraživanja tržišta i marketinga u budućnosti rasti, ali da internet ipak neće u potpunosti zamijeniti tradicionalne oblike istraživanja. Ključne riječi: internet, online istraživanje tržišta i marketinga, agencije za istraživanje tržišta u Hrvatskoj

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2007_81
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 19 Pro 2011 12:47
Zadnja promjena: 19 Pro 2011 12:47
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/794

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku