Aužina, Josip (2007) Obilježja komunikacijskog miks-a u upravljanju uslugama osiguranja. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (807kB) |
Sažetak
Usluge danas bilježe sve veći rast. U modernim tržišnim gospodarstvima gotovo je nemoguće pronaći poduzeće u čijoj ponudi ne postoje usluge. U sektoru usluga odvijaju se najdinamičnija kretanja te se događa najviše promjena. Upravljanje uslugama vrlo je bitno kako bi uslužna poduzeća uspješno ostvarila svoje ciljeve te kako bi opstala u uvjetima globalne konkurencije. Pružanjem boljih razina usluga poduzeća mogu profitirati od postojećih kupaca te privući nove kupce. Komunikacijski miks ima veliku ulogu u upravljanju uslugama stoga je cilj rada objasniti koja su obilježja komunikacijskog miks-a i koja je njegova uloga u upravljanju uslugama. Naime, usluge zbog svojih specifičnih osobina zahtijevaju poseban pristup u marketinškoj komunikaciji. Primjenu komunikacijskog miks-a istražit će se na primjeru osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d., poduzeća koje se bavi uslužnom djelatnošću. Rad je podijeljen na četiri dijela. Prvi dio se odnosi na usluge i uslužna poduzeća te govori o tome koja su obilježja usluga kao i koje su njihove specifičnosti u oglašavanju. U tom dijelu također su prikazane strategije marketinga za uslužne tvrtke te se objašnjava važnost uslužnog susreta kao trenutaka u kojima se pokazuje kakva je usluga doista u odnosu na obećanja putem komunikacija. Drugi dio prikazuje marketinšku komunikaciju, određenje, elemente, modele i specifičnosti marketinške komunikacije. Poseban je naglasak dan na integriranu marketinšku komunikaciju te na čimbenike koji utječu na pojavu i integraciju tog suvremenog načina komunikacije. Navedeni su i primjeri poduzeća koja su počela primjenjivati ovaj način komunikacije u svom poslovanju. Komunikacijski miks, određenje i obilježja elemenata komunikacijskog miks-a također se razrađuju u tom dijelu rada. Treći dio detaljnije obrađuje marketinšku komunikaciju u uslugama te se razrađuju specifičnosti komuniciranja, komunikacijski miks u uslugama i komunikacijski aspekti uslužnih susreta. Četvrti dio govori o marketing u osiguranju. Dana je analiza osiguranja, prikaz razvoja navedene djelatnosti u svijetu i Hrvatskoj te specifičnosti marketinga u osiguranju. Posebno je dan naglasak na komunikacijski miks u osiguranju. Posljednji dio se odnosi na primjenu komunikacijskih aktivnosti u GRAWE koncernu. Detaljnije su razrađene osnovne značajke poduzeća te elementi komunikacijskog miksa. Na završetku poglavlja dan je kritički osvrt na komunikacijski miks u navedenom osiguravajućem društvu. Podaci o poduzeću prikupljeni su putem intervjua sa zaposlenicima poduzeća te na temelju analize dobivene dokumentacije prilikom posjeta navedenom poduzeću. Prilikom izrade rada korištena je domaća i strana literatura (knjige, časopisi, Internet). U radu su primijenjene metode analize, sinteze, intervju, komparacije, deskripcije.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2007_54 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 13:23 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:13 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/863 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |