Trošt, Klara (2006) Investicijski program proširenja djelatnosti restorana «Trošt». Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (862kB) |
Sažetak
Namjera rada bila je ukazati na isplatinost nove poslovne mogućnosti proširenja osnovne djelatnosti obrta s ciljem poboljšanje konkurentskog položaja restorana «Trošt» i njegovog udjela na tržištu. U prvom djelu s naslovom Ugostiteljstvo i restoran «Trošt», sažeto i sustavno su obrađene tri tematske jedinice: otkrivanje povijesnog slijeda razvoja ugostiteljstva, obilježjima restorana Trošt i poduzeća konkurenta Dvi murve. Dalje cjeline se dijele na cjeline Odlučivanje i menadžerske odluke, nakon čega slijedi Investicijski program i posljednja cjelina Nova poslovna jedinica – brod «Sveta Ana». Poslovna se ideja odnosi na kupnju broda za prijevoz izletnika, odnosno pružanje izletničkih aranžmana. Osnovna zamisao koncepta podrazumijeva obogaćenje boravka turista nezaboravnim doživljajima i ugodnom druženju na obiteljskom brodu Sveta Ana. Poslovni plan obuhvaća pet različitih aranžmana za različite segmente tržišta i različita razdoblja ljetne turističke sezone. Napravljena je i usporedba s glavnim konkurentom, restoranom «Dvi murve» iz Poreča po usporednim kategorijama (ponuda, cijena, lokacija, ambijent i marketing) koja je pokazala da restoran "Trošt" ima prednost s obzirom na atraktivnu lokaciju i pristupačnije cijene, ali zato mu razina usluge zaostaje u odnosu na konkurenta. Financijska analiza oslanjala se na dosadašnje financijske rezultate restorana na temelju koji je ocjenjena razvojna mogućnost ulaganja u kupnju broda. Budući da je kupovina broda za prijevoz izletnika dodatna djelatnost, te za vrijeme investicije nema razloga da obrt obustavi glavnu djelatnost pružanja ugostiteljskih usluga u restoranu, primici u 2007. godini nakon godine investicije, ne bi trebali biti negativni. Analizirano ulaganje, njegova dinamika kao i finacijski pokazatelji dali su pozitivne rezultate što govori da je investicija isplativa. Temeljna hipoteza rada bila je ukazati na isplativnost poslovne alternative, te se istraživanje hipoteze i dokazalo. Ključne riječi: odlučivanje, investicijski program, nova poslovna jedinica
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006/77 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 12:47 |
Zadnja promjena: | 19 Pro 2011 12:47 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/885 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |