Budicin, Sandra (2007) Marketing u bankarstvu s osvrtom na promociju u OTP banci d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (16MB) |
Sažetak
Bankarski marketing, stila i jačine kakvog danas susrećemo u razvijenim gospodarstvima, relativno je novijeg datuma. Za Hrvatsku mozemo ustvrditi da se tek poceo razvijati posljednjih nekoliko godina. Ranije, bankari su imali malo razumijevanja za marketing i bili usredotočeni samo na podmirenje potrebnih usluga. Banke su, uglavnom bile ,hladne" institucije, sluzbenici rijetko nasmiješeni a unutrašnjost poslovnica kruta i tmurna. To je uglavnom slika banke prije ere marketinga. Promjene koje su se dogodile u okruzenju, prisilile su banke na promjene u tradicionalnom ponašanju, i uvjetovale njihovo usmjeravanje na istraživanje potreba i želja klijenata i njihovo zadovoljenje. Ovim radom, na primjeru prakse OTP Banke, govoriti će se o važnosti primjene marketinga u bankarskom poslovanju općenito, a posebice promocije kao jednog od elemenata marketing miksa. Svrha ovoga rada je opisati marketing usluga njegovu primjenu u bankarstvu kao uslužnoj djelatnosti s naglaskom na strategiju promocije. Prvo poglavlje govorit će o marketingu usluga općenito, njegovoj posebnosti specifičnosti, te o elementima marketinškog miksa i obilježjima pojedinih elemenata. U sljedećem poglavlju opisati će se sama tema ovoga rada, marketing u bankarstvu, uz objašnjenje ponašanja potrošača pri kupnji bankarskih usluga, opisivanje marketinškog informacijskog sustava, razrađivanje pojmova teorije segmentacije tržista, izbora ciljne skupine i strategije pozicioniranja. Unutar poglavlja opisati će se strategije marketinškog miksa bankarskih usluga; proizvodno - uslužna strategija, strategija cijena, strategija distribucije. Strategija promocije u bankarstvu biti će detaljno objašnjena unutar zasebnog, četvrtog poglavlja, kako bi se objasnile specifičnosti oglašavanja, unapređenja prodaje, osobne prodaje odnosa s javnošću i direktnog marketinga. U posljednjem poglavlju ovog rada, prikazati će se kakva je primjena marketinga, točnije strategije promocije, na konkretnom primjeru, u ovom slućaju OTP Banke d.d. Nastojat će se objasniti uloga Direkcije marketinga i korporativnih komunikacija, zatim opisati usluge koje banka nudi, te istaknuti način na koji banka provodi strategiju promocije svojih usluga, razradujući pojedinačno sve oblike promocije koje OTP banka primjenjuje. Takoder će se analizirati oglašavačka sredstva koje banka koristi uz isticanje najbitnijih prednosti i nedostataka istih. Na kraju poglavlja proučiti ce se oglasi banke, njihova značenja i apeli. Na kraju, nakon svega navedenog, dati će se vlastiti kratki kritički osvrt, uspoređujući teoriju i praksu, a u samoj konačnici, izvesti će se zaključak. Da bi se Iakse prikazala ova tema koristiti ce se metode analize sinteze, te metode klasifikacije, deskripcije i promatranja.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2007_62 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 336 Financije. Uključujući: Javne financije. Bankarstvo. Novac > 336.7 Novac. Monetarni sustav. Bankarstvo. Burze 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 13 Jan 2012 13:05 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:13 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/915 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |