E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljačke implikacije cvijeta usluga hotela Lone

Novitović, Nebojša (2011) Upravljačke implikacije cvijeta usluga hotela Lone. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (822kB)

Sažetak

U žestokoj borbi s konkurencijom poduzeća nalaze uvijek nove i domišljate načine kako doći do naklonosti potrošača u borbi za poziciju na tržištu. U utrci za profitom poduzeća žele svoj komad kolača. Uspješna poduzeća su shvatila da se konkurentski proizvodi koji se nude na tržištu jako malo razlikuju među sobom te da imaju puno više sličnosti nego različitosti. To nije dovoljno da bi se proizvod i poduzeće izdvojili iznad konkurencije. Zbog toga oni osmišljavaju dodatne elemente kojima će oplemeniti svoj proizvod i olakšati njegovo korištenje. Osmišljavaju načine kako svoj proizvod učiniti atraktivnijim i kako pronaći elemente koji će biti presudni da se korisnici odluče baš za taj proizvod. Takav koncept proizvoda koji u sebi sadrži srž ponude koju okružuju dodatne usluge u teoriji o marketingu usluga popularno i slikovito je nazvan cvijet usluga. Ovaj diplomski rad se bavi upravo tim konceptom. Svrha istraživanja ovog diplomskog rada je saznati kako se proizvod, materijalni ili uslužni, sastoji od srži proizvoda i određenog broja dodatnih usluga koje olakšavaju provođenje srži proizvoda i/ili unapređuju isti. Rad objašnjava kako srž proizvoda i dodatne usluge zajedno čine cvijet usluga te kako taj cvijet utječe na zadovoljstvo korisnika. Ovaj diplomski rad podijeljen je u 7 dijelova. U prvom dijelu govori se o značenju usluga u svijetu te se određuje opći pojam i obilježja usluge. Drugi dio se bavi marketinškim spletom usluga, navodeći i definirajući svaki od njegovih osam elemenata (8P). U trećem dijelu se govori o pojmu cvijeta usluga. Objašnjava se kako se cvijet usluga sastoji od srži proizvoda i njegovih osam dodatnih usluga slikovito prikazanih kao latice cvijeta. Objašnjava se značaj olakšavajućih i unapređujućih usluga kao dodatnih usluga te njihov doprinos glavnom proizvodu uslužnog poduzeća (srži proizvoda). Budući da je krajnji cilj svakog poduzeća, barem onog uspješnog, dobiti naklonost korisnika, bilo je potrebno istražiti i objasniti kako cvijet usluga utječe na zadovoljstvo korisnika. O tome govori četvrti dio. U petom dijelu predstavljen je prikaz kako cvijet usluga izgleda i funkcionira u praksi, tj. na jednom praktičnom primjeru uslužnog poduzeća. Za tu svrhu poslužio je primjer hotela s pet zvjezdica, hotela Lone u Rovinju. U šestom dijelu dan je kritički osvrt na praktičnu primjenu cvijeta usluga hotela Lone. U procesu izrade ovog diplomskog rada korištene su neke od znanstvenih metoda: metoda analize, sinteze, komparacije, kompilacije te intervju.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/177
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 21 Pro 2011 12:47
Zadnja promjena: 21 Pro 2011 12:47
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/920

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku