Nefat, Ariana and Benazić, Dragan (2011) Parents' perceptions of food advertising aimed at children on television: exposure, influence and regulations. Ekonomska istraživanja (1). pp. 49-67. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (574kB) |
Sažetak
Svrha rada je istražiti percepcije roditelja o oglašavanju hrane prema djeci na televiziji. Teorijsko istraživanje uključuje osvrt na marketing prema djeci, analizu utjecajnih čimbenika, utjecaj oglašavanja hrane prema djeci, percepcije roditelja te pitanja regulacije ovog područja oglašavanja. Empirijsko istraživanje anketnog ispitivanje percepcija roditelja ne potvrđuje vezu između vremena provedenog ispred televizora i ponašanja djece ali ukazuje na negativne stavove roditelja o oglašavanju hrane koje utječu na umjereno restriktivan stav o zabrani takvih oglasa.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1/2011 |
Ključni pojmovi: | oglašavanje prema djeci, televizijsko oglašavanje, percepcije roditelja, zakonska regulativa, Hrvatska |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:31 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:25 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1114 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |