E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Model of trust in E-transactions

Peštek, Almir and Resić, Emina and Nožica, Maja (2011) Model of trust in E-transactions. Ekonomska istraživanja (3). pp. 131-146. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (247kB)

Sažetak

Trend razvoja e-trgovine osim značajnih koristi kreira i dosta izazova u smislu razvoja povjerenja između kompanije i potrošača. Nedostatak povjerenja vodi ka neobavljanju e-transakcija. Cilj ovog rada jeste identifikacija i objašnjenje najvažnijih faktora modela koji utiču na povećanje povjerenja korisnika u e-transakcije. Osim analize dostupnih radova iz ove oblasti provedeno je i terensko istraživanje na uzorku od 512 ispitanika uz pomoć online ankete. Nalazi istraživanja potvrđuju da su osnovni faktori modela online povjerenja: upotrebljivost web stranice, privatnost, sigurnost, očekivane performanse proizvoda, lojalnost i elektronsko upravljanje odnosom s klijentima (e-CRM).

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2011
Ključni pojmovi: e-transakcije, e-trgovina, povjerenje
Teme: 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija
3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:33
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 08:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1150

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku