Peštek, Almir and Resić, Emina and Nožica, Maja (2011) Model of trust in E-transactions. Ekonomska istraživanja (3). pp. 131-146. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (247kB) |
Sažetak
Trend razvoja e-trgovine osim značajnih koristi kreira i dosta izazova u smislu razvoja povjerenja između kompanije i potrošača. Nedostatak povjerenja vodi ka neobavljanju e-transakcija. Cilj ovog rada jeste identifikacija i objašnjenje najvažnijih faktora modela koji utiču na povećanje povjerenja korisnika u e-transakcije. Osim analize dostupnih radova iz ove oblasti provedeno je i terensko istraživanje na uzorku od 512 ispitanika uz pomoć online ankete. Nalazi istraživanja potvrđuju da su osnovni faktori modela online povjerenja: upotrebljivost web stranice, privatnost, sigurnost, očekivane performanse proizvoda, lojalnost i elektronsko upravljanje odnosom s klijentima (e-CRM).
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2011 |
Ključni pojmovi: | e-transakcije, e-trgovina, povjerenje |
Teme: | 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:33 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1150 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |