E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Re.thinking the corporate social responsibility in Slovenia: empirical evidence

Peterlin, Judita and Dimovski, Vlado and Uhan, Miha and Penger, Sandra (2011) Re.thinking the corporate social responsibility in Slovenia: empirical evidence. Ekonomska istraživanja (4). pp. 125-141. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (823kB)

Sažetak

Rad identificira pozitivne i obrazovne efekte na implementaciju korporativne društvene odgovornosti (CSR) kroz project “Re.think”, kao rezultata suradnje između slovenske akademske institucije, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Ljubljani i međunarodne kompanije mobilne komunikacije Si.mobil. CSR je dobio na značaju kroz posljednje desetljeće kako unutar akademske zajednice tako i među stručnjacima poslovnog okruženja. Ovaj rad pruža prikladnu kombinaciju značajnih faktora, metoda i tehnika za jačanje svijesti o CSR-u. Korištene su kvalitativne i kvantitativne metode u triangulaciji rezultata istraživanja Faktorskom analizom glavne osi i tehnikama višestruke regresije interpretirano je sedam identificiranih faktora kao grupe indikatora koji potiču razvoj CSR-a u Sloveniji. Rezultati ukazuju da implementacija CSR aktivnosti pojačava kreiranje imidža društveno odgovorne organizacije.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 4/2011
Ključni pojmovi: korporativna društvena odgovornost, model poslovnih karakteristika, faktorska analiza, višestruka regresija, Slovenija
Teme: 1 Filozofija i psihologija > 17 Moralna filozofija. Etika. Praktična filozofija > 174 Profesionalna etika. Etika zanimanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:33
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 08:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1164

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku