Peterlin, Judita and Dimovski, Vlado and Uhan, Miha and Penger, Sandra (2011) Re.thinking the corporate social responsibility in Slovenia: empirical evidence. Ekonomska istraživanja (4). pp. 125-141. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (823kB) |
Sažetak
Rad identificira pozitivne i obrazovne efekte na implementaciju korporativne društvene odgovornosti (CSR) kroz project “Re.think”, kao rezultata suradnje između slovenske akademske institucije, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Ljubljani i međunarodne kompanije mobilne komunikacije Si.mobil. CSR je dobio na značaju kroz posljednje desetljeće kako unutar akademske zajednice tako i među stručnjacima poslovnog okruženja. Ovaj rad pruža prikladnu kombinaciju značajnih faktora, metoda i tehnika za jačanje svijesti o CSR-u. Korištene su kvalitativne i kvantitativne metode u triangulaciji rezultata istraživanja Faktorskom analizom glavne osi i tehnikama višestruke regresije interpretirano je sedam identificiranih faktora kao grupe indikatora koji potiču razvoj CSR-a u Sloveniji. Rezultati ukazuju da implementacija CSR aktivnosti pojačava kreiranje imidža društveno odgovorne organizacije.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 4/2011 |
Ključni pojmovi: | korporativna društvena odgovornost, model poslovnih karakteristika, faktorska analiza, višestruka regresija, Slovenija |
Teme: | 1 Filozofija i psihologija > 17 Moralna filozofija. Etika. Praktična filozofija > 174 Profesionalna etika. Etika zanimanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:33 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1164 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |