Konečnik Ruzzier, Maja (2010) Extending the tourism destination image concept into customer-based brand equity for a tourism destination. Ekonomska istraživanja (3). pp. 24-42. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (377kB) |
Sažetak
Ovaj članak istražuje fenomen turističkih destinacija s persepktive potražnje i proučava da li bi iscrpniji postupci ocjenjivanja mogli biti primijenjeni na robnu marku destinacije. U usporedbi s prijašnjim studijama, koje su se uglavnom bavile konceptom imidža turističke destinacije, u ovom su članku postupci ocjenjivanja imidža destinacije iscrpniji i uključuju dimenziju svjesnoti, kvaliteta i odanosti turističkoj destinaciji. Teoretski predložen model empirički je provjeren na dvjema konkurentnim Europskim turističkim destinacijama (Sloveniji i Austriji) s perspektive dviju kulturno heterogenih turističkih tržišta (njemačko i hrvatsko). Rezultati su pokazali da tradicionalno istraživanje koncepta imidža predstavlja najvažniju dimenziju pri ocjeni destinacije. Ipak, za što iscrpniju ocjenu ne smijemo zaboraviti na svjesnost, kvalitet i odanost turističkoj destinaciji. Naslanjajući se na rezultate, članak nudi nekoliko implikacija turističkim organizacijama glede razvoja i primjene tržišnih strategija turističke destinacije na stranim tržistima.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2010 |
Ključni pojmovi: | marka, destinacija, imidž, turist, robna marka u očima potrošača |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:35 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:11 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1199 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |