E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Extending the tourism destination image concept into customer-based brand equity for a tourism destination

Konečnik Ruzzier, Maja (2010) Extending the tourism destination image concept into customer-based brand equity for a tourism destination. Ekonomska istraživanja (3). pp. 24-42. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (377kB)

Sažetak

Ovaj članak istražuje fenomen turističkih destinacija s persepktive potražnje i proučava da li bi iscrpniji postupci ocjenjivanja mogli biti primijenjeni na robnu marku destinacije. U usporedbi s prijašnjim studijama, koje su se uglavnom bavile konceptom imidža turističke destinacije, u ovom su članku postupci ocjenjivanja imidža destinacije iscrpniji i uključuju dimenziju svjesnoti, kvaliteta i odanosti turističkoj destinaciji. Teoretski predložen model empirički je provjeren na dvjema konkurentnim Europskim turističkim destinacijama (Sloveniji i Austriji) s perspektive dviju kulturno heterogenih turističkih tržišta (njemačko i hrvatsko). Rezultati su pokazali da tradicionalno istraživanje koncepta imidža predstavlja najvažniju dimenziju pri ocjeni destinacije. Ipak, za što iscrpniju ocjenu ne smijemo zaboraviti na svjesnost, kvalitet i odanost turističkoj destinaciji. Naslanjajući se na rezultate, članak nudi nekoliko implikacija turističkim organizacijama glede razvoja i primjene tržišnih strategija turističke destinacije na stranim tržistima.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2010
Ključni pojmovi: marka, destinacija, imidž, turist, robna marka u očima potrošača
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:35
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 08:11
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1199

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku