E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

The motives of cruise companies for going multinational

Peručić, Doris (2009) The motives of cruise companies for going multinational. Ekonomska istraživanja (3). pp. 127-137. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (215kB)

Sažetak

Proces poslovnog povezivanja kruz kompanija prisutan je kroz povijest razvoja kruz industrije. Ekonomija veličine i potreba za širenjem na nova tržišta bili su između ostalog razlog spajanja i akvizicija kruz kompanija. Danas tri velike korporacije dominiraju na svjetskom tržištu pomorskih krstarenja. Njihov udjel iznosi 84,3% ukupne svjetske bruto tonaže i 83% ukupnog broja brodskih ležajeva. Kruz kompanije obogaćuju svoju ponudu novim i sve većim mega brodovima i inovacijama proizvoda te koriste globalnu poznatost korporacijskog imidža kako bi se proširile na međunarodna tržišta. U ovom radu se istražuje zašto kruz kompanije šire svoje poslovanje na međunarodna tržišta i kako upravljaju ponudom u cilju smanjenja troškova i rizika poslovanja.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2009
Ključni pojmovi: kruz kompanije, motivi, ekspanzija, ekonomija veličine, troškovi, marketing
Teme: 3 Društvene znanosti > 34 Pravo. Pravna znanost > 347 Građansko pravo > 347.471 Civilne, privatne organizacije. Uključujući: Društva. Udruge. Kompanije
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 656 Promet > 656.6 Prijevoz vodom > 656.61 Prijevoz morem. Morska navigacija. Plovidba > 656.614.2 Prijevoz putnika vodom. Prijevoz putnika brodom
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:37
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 09:00
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1245

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku