Peručić, Doris (2009) The motives of cruise companies for going multinational. Ekonomska istraživanja (3). pp. 127-137. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (215kB) |
Sažetak
Proces poslovnog povezivanja kruz kompanija prisutan je kroz povijest razvoja kruz industrije. Ekonomija veličine i potreba za širenjem na nova tržišta bili su između ostalog razlog spajanja i akvizicija kruz kompanija. Danas tri velike korporacije dominiraju na svjetskom tržištu pomorskih krstarenja. Njihov udjel iznosi 84,3% ukupne svjetske bruto tonaže i 83% ukupnog broja brodskih ležajeva. Kruz kompanije obogaćuju svoju ponudu novim i sve većim mega brodovima i inovacijama proizvoda te koriste globalnu poznatost korporacijskog imidža kako bi se proširile na međunarodna tržišta. U ovom radu se istražuje zašto kruz kompanije šire svoje poslovanje na međunarodna tržišta i kako upravljaju ponudom u cilju smanjenja troškova i rizika poslovanja.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2009 |
Ključni pojmovi: | kruz kompanije, motivi, ekspanzija, ekonomija veličine, troškovi, marketing |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 34 Pravo. Pravna znanost > 347 Građansko pravo > 347.471 Civilne, privatne organizacije. Uključujući: Društva. Udruge. Kompanije 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 656 Promet > 656.6 Prijevoz vodom > 656.61 Prijevoz morem. Morska navigacija. Plovidba > 656.614.2 Prijevoz putnika vodom. Prijevoz putnika brodom |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:37 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 09:00 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1245 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |