E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Children's advertising on television and their consumer socialisation: parents' attitudes

Nefat, Ariana and Dujmović, Mauro (2012) Children's advertising on television and their consumer socialisation: parents' attitudes. Ekonomska istraživanja (1). pp. 176-190. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (428kB)

Sažetak

Jedno od najkontroverznijih pitanja u marketingu je marketing usmjeren prema djeci. Polazeći od analize procesa uključivanja djece u potrošnju, dječje sposobnosti da razumiju i kritički odgovore na reklamu, stavova roditelja prema reklamama za djecu i mogućih smjerova i rješenja problema reklama za djecu, rad empirijski istražuje stavove roditelja prema televizijskim reklamama. Rezultati istraživanja uključuju roditelje djece stare 10-12 godina i ukazuju na to da roditelji uglavnom nemaju pozitivan stav prema reklamama za djecu te iskazuju blagi interes za zabranu televizijskih reklama.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1/2012
Ključni pojmovi: reklame za djecu, TV reklame, potrošačka socijalizacija, stavovi roditelja
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje
Odjeli: NIJE ODREĐENO
Datum pohrane: 08 Jan 2013 06:57
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 06:57
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1367

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku