Došen, Ana (2012) Uloga upravljanja u poduzetništvu: Event management kao poduzetnički poduhvat. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Event opisuje posebne rituale, prezentacije, izvedbe ili slavlja koji se svjesno planiraju i stvaraju radi označavanja posebne prigode i/ili kako bi se postigli određeni društveni, kulturni ili korporativni ciljevi. Ta posebna događanja uključuju nacionalna slavlja, kulturne predstave, sportska događanja, promociju i lansiranje proizvoda Treba razlikovati pojam događanje (ili događaj) od pojma event. Naime, promatrano u širem smislu, sva se postojeća događanja mogu podijeliti u dvije osnovne skupine: planirana i neplanirana događanja. Neplanirana događanja uglavnom se odnose na neke nepredvidljive događaje u okolini koji nisu organizirani, nisu u službi ostvarenja profita i/ili postizanja specifičnih ciljeva te ne predstavljaju neko posebno tj. nesvakidašnje iskustvo. Planirana događanja dijele se na obična, uobičajena ili svakodnevna (kao što je na primjer odlazak na posao, sl.) te na posebna događanja (proslave, kongrese, festivale i sl.) tj. na ona događanja na koje se misli prilikom upotrebe pojma event. Event management podrazumijeva korištenje općih upravljačkih znanja i njihovu primjenu na projektno područje, u svrhu stvaranja jedinstvenih i posebnih događaja tkz. evenata. Svaki event ima svoj ciklus. Sve počinje inicijalnom fazom koja podrazumijeva stvaranje i razvoj ideje o eventu, nastavlja se planiranjem, upravljanjem ljudskim resursima i vođenjem, postavljanjem samog eventa (organiziranjem u užem smislu) te završava kontrolom i evaluacijom svega učinjenog. Tijekom tog ciklusa potrebno je voditi računa o upravljanju potencijalnim rizicima (financijskim, tehnološkim, sigurnosnim i sl.) i vremenom, a posebnu pažnu treba pridati područjima marketinga, financija i prava.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/20 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 24 Sep 2012 11:18 |
Zadnja promjena: | 24 Sep 2012 11:18 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1406 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |