Štifanić, Ivana (2011) Kulturni turizam Istre (nekad/danas). Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (562kB) |
Sažetak
Turizam u Istri razvijen je do zadovoljavajuće razine, zbog načina usmjeravanja pažnje turista na ljepotu prirode, čist okoliš, zdravo prirodno okruženje i najčišće more na svijetu, no gdje je u cijeloj toj priči kultura? Želimo li se zaista ograničiti na ponudu sunca i mora ili želimo napredovati da bi sustigli ostale željene destinacije u Europi i konkurirali svojom ponudom na turističkom tržištu? Kulturni turizam, kojega još kolokvijalno nazivaju turizmom baštine ili turizmom kulturne baštine nosi sa sobom veliku odgovornost za nas kao ponuditelje usluga. Naš primarni zadatak je smjestiti gosta u smještajnu jedinicu koja pruža prije svega komoditet a nakon toga slijedi upoznavanje s lokalnom kulturom, s umjetnošću i posebnostima grada, dakle s faktorima koji čine našu regiju posebnom i različitom od drugih, a to podrazumijeva integraciju umjetnosti, kulture i povijesti, sveukupno u jedan cjeloviti turistički aranžman. Tema ovoga završnoga rada je prikazati koliko je doista kulturni turizam razvijen na istarskom području i koje su naše kulturne vrijednosti. Cilj rada je prikazati pravu problematiku razvitka kulturnog turizma na istarskom području, koje su prepreke pri pokušaju integracije kulture u turističku ponudu, te na koji način promijeniti postojeću situaciju i pobijediti prepreke na putu prema razvoju pravoga autohtonoga kulturnoga turizma u Istarskoj regiji. Rad se sastoji od četiri cjeline koje se međusobno nadopunjuju. U prvoj cjelini opisan je kratak pregled povijesti Istre sa samim počecima turizma uz popis nematerijalne i materijalne ostavštine. Druga cjelina nastavlja priču o nematerijalnom bogatstvu Istre u kontekstu tradicionalnih zanata koji su skoro zaboravljeni a bilježe duboku kulturnu povijest ovoga područja. U trećoj cjelini objašnjava se definicija kulturnog turizma, kako je započelo, čime i na koji način konkuriramo na tržištu. U četvrtoj cjelini predstavljeni su projekti koji se namjeravaju u budućnosti realizirati, na koje se nadovezuje jedan personalan zaključak na cijelu temu čime se zaokružuje rad u potpunosti vlastitim dojmovima, kritikama i razmišljanjima.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/89 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Kultura i turizam |
Datum pohrane: | 12 Oct 2011 12:16 |
Zadnja promjena: | 12 Oct 2011 12:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/147 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |