Šeperović, Alisa (2011) Politika promocije u nautičkom turizmu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je politika promocije u nautičkom turizmu i usporedba politike promocije ACI marina i Tehnomont marine Veruda. Nautički turizam je turistički fenomen koji se u posljednja tri desetljeća vrtoglavo razvija ostvarujući fizičke i financijske rezultate koje u kontinuitetu ne ostvaruje niti jedna druga gospodarska aktivnost. Sustavno istraživanje i znanstveni doprinosi razvitku nautičkog turizma u Hrvatskoj, na Mediteranu i u Europi ostvaruju se tek u posljednjih petnaestak godina uz sporadične radove u prijašnjem razvoju. U uskoj vezi s predmetom istraživanja je cilj rada. Cilj rada je približiti se predmetu istraživanja obrađivanjem pojmova vezanih uz nautički turizam i promociju u turizmu. Rad se sastoji od šest međusobno povezanih dijelova, pri čemu je uža tematika rada obrađena u četiri dijela. U uvodnom dijelu obrazloženi su predmet istraživanja, cilj istraživanja, struktura rada, te korištene znanstvene metode. U drugom dijelu koji ima naslov Turizam i marketing, definirani su važniji pojmovi vezani uz turizam, i pojmovi vezani uz marketing u turizmu, kao što su njegove specifičnosti, ciljevi i načela, nositelji, te instrumenti marketinškog miksa u turizmu. Treći dio ima naslov Nautički turizam kao selektivni oblik turizma. U njemu su obrazloženi osnovni pojmovi vezani uz nautički turizam, te je dan osvrt na razvoj nautičkog turizma u Hrvatskoj, te konkurentsku poziciju hrvatskog nautičkog turizma. U četvrtom dijelu govori se o promociji u turizmu. Politika promocije u nautičkom turizmu obrađuje se u petom dijelu, u ovom dijelu je dana usporedba politike promocije ACI marina i Tehnomont marine Veruda. U posljednjem, šestom dijelu rada iznosi se zaključak, nakon kojeg se navodi literatura korištena pri izradi rada, kao i popis shema, grafikona, tablica i slika. Rješavanju problema prethodilo je prikupljanje podataka iz dostupne i odgovarajuće literature. U ovom diplomskom radu korišteni su domaći i strani izvori podataka, knjige, Internet, časopisi, katalozi Tehnomont Marine Veruda, ACI-a, kao i interni dokumenti istih. Pri izradi rada korištene su sljedeće znanstveno-istraživačke metode: metode analize i sinteze, komparacije, definicije i klasifikacije.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/1 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 14 Oct 2011 10:16 |
Zadnja promjena: | 14 Oct 2011 10:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/148 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |