E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Realizacija ciljeva Hrvatske izvozne ofenzive

Privrat, Delfina (2012) Realizacija ciljeva Hrvatske izvozne ofenzive. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Današnji se poslovni svijet temelji na konkurentnosti i prilagođavanju brzim i globalnim promjenama. Kako bi poduzeća mogla pristupiti i konkurirati na svjetskom tržištu, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva osmislilo je projekt „HIO - Hrvatska izvozna ofenziva“. Smatrajući da je izvoz nužan preduvjet rasta i napretka hrvatskog gospodarstva, Vlada Republike Hrvatske prihvatila je inicijativu za izradu strategije Hrvatske izvozne ofenzive. Cilj ovog završnog rada je proučiti projekt HIO, njegovu strategiju i ciljeve, te analizirati realizaciju njegovih ciljeva. Vrijeme trajanja projekta bilo je trogodišnje razdoblje od 2007. do 2010. godine. Ovaj završni rad sastoji se od tri dijela. U prvom dijelu rada opisan je nastanak projekta HIO i njegova struktura. Putem projekta HIO teži se dugoročnom rastu izvoza. Kao prepreke rastu hrvatskog izvoza nabrajaju se usitnjenost proizvodnje, premali kapaciteti i nedovoljna konkurentnost domaćih proizvođača. Kako bi se smanjili nedostaci i postigao rast izvoza sastavljena su 4 strateška cilja s brojnim podciljevima. Drugi dio rada odnosi se na strateške ciljeve i podciljeve projekta. Svi su ciljevi usmjereni na jačanje konkurentnosti na inozemnim tržištima i povećanje hrvatskog izvoza. Rast ukupnog hrvatskog izvoza planiran je kroz povećanje broja izvoznika i povećanje vrijednosti izvoza svakog izvoznika. Treći dio rada bavi se analizom realizacije postavljenih ciljeva. Obrađeni su napreci postignuti projektom HIO. Potrebno je naglasiti da je Ured HIO bio dužan godišnje objavljivati dokumente o provedbi i napretku projekta. U ovom radu korištene su metode analize, dokazivanja, opovrgavanja, indukcije i dedukcije. Statistički podaci preuzeti su od Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/71
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.3 Dinamika gospodarstva. Kretanje gospodarstva
3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.9 Međunarodno gospodarstvo općenito. Međunarodni gospodarski odnosi. Globalno gospodarstvo
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 17 Oct 2012 11:44
Zadnja promjena: 17 Oct 2012 11:44
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1677

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku