Benčić, Marko (2010) Sustavi elektroničkog učenja. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
“Suprotno onom što često čujemo, e-learning nije samo alat, zapravo uopće nije alat. E-learning je vrsta komunikacijskog kanala, kanala kroz koji se odvija učenje. Poput komunikacije licem u lice, poput tiska ili telefona. Poput TV i audio-video sustava.” E-learning ́s greatest hits, Clive Shepherd. Postoji više različitih definicija učenja. Možemo ih i svrstati u one koje stavljaju naglasak na tehnologiju i one koje stavljaju naglasak na obrazovanje (učenje i poučavanje). E-učenje definiramo naglašavajući tehnologiju. E-učenje je izvođenje obrazovnog procesa uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, tj. učenje uz korištenje računala, multimedije i interneta u svrhu poboljšanja kvalitete samog učenja, čime je omogućen i pristup udaljenim izvorima i uslugama, suradnje i komunikacija na daljinu. Rad se bavi problematikom karakteristika sustava e-učenja. Glavni cilj rada su prikaz njegovih mogućnosti. Prikazane su prednosti i nedostaci korištenja tih sustava, te su opisane glavne karakteristike nekoliko alata koji se često koriste u nastavi. Detaljno je opisan alat za elektroničko učenje "Moodle", pojašnjene su njegove mogućnosti i njegova uporaba na sveučilištu ''Jurja Dobrile u Puli''. Hipoteza rada je da svakodnevna uporaba alata elektroničkog učenja, kako os strane korisnika (studenata) tako i od strane nastavnog osoblja značajno doprinosi u unapređuje nastavni proces. Znanstvene metode korištene u radu su analiza i komparacija alata elektroničkog učenja. Rad se sastoji od 7 poglavlja. Prva poglavlja sadrže teorijski pristup e-učenja. Rad započinje problematikom napretka tehnologije te njezinim utjecajem na svakodnevni život, analizira se sukob modernih i tradicionalnih metoda učenja. Zatim se razmatraju osnovne karakteristike elektroničkog učenja, prednosti i nedostaci istog dok se nakon toga orijentacija rada sužava na alate za udaljeno učenje. Opisane glavne karakteristike najčešće korištenih alata za elektroničko učenje, te posebice alat Moodle. U predzadnjem poglavlju je opisano funkcioniranje Moodla na Sveučilištu Jurja dobrile u Puli,na Odjelu ekonomije i turizma „dr. Mijo Mirković.“
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/160 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Poslovna informatika |
Datum pohrane: | 18 Oct 2011 06:33 |
Zadnja promjena: | 18 Oct 2011 06:33 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/188 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |