E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Sustavi elektroničkog učenja

Benčić, Marko (2010) Sustavi elektroničkog učenja. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

“Suprotno onom što često čujemo, e-learning nije samo alat, zapravo uopće nije alat. E-learning je vrsta komunikacijskog kanala, kanala kroz koji se odvija učenje. Poput komunikacije licem u lice, poput tiska ili telefona. Poput TV i audio-video sustava.” E-learning ́s greatest hits, Clive Shepherd. Postoji više različitih definicija učenja. Možemo ih i svrstati u one koje stavljaju naglasak na tehnologiju i one koje stavljaju naglasak na obrazovanje (učenje i poučavanje). E-učenje definiramo naglašavajući tehnologiju. E-učenje je izvođenje obrazovnog procesa uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, tj. učenje uz korištenje računala, multimedije i interneta u svrhu poboljšanja kvalitete samog učenja, čime je omogućen i pristup udaljenim izvorima i uslugama, suradnje i komunikacija na daljinu. Rad se bavi problematikom karakteristika sustava e-učenja. Glavni cilj rada su prikaz njegovih mogućnosti. Prikazane su prednosti i nedostaci korištenja tih sustava, te su opisane glavne karakteristike nekoliko alata koji se često koriste u nastavi. Detaljno je opisan alat za elektroničko učenje "Moodle", pojašnjene su njegove mogućnosti i njegova uporaba na sveučilištu ''Jurja Dobrile u Puli''. Hipoteza rada je da svakodnevna uporaba alata elektroničkog učenja, kako os strane korisnika (studenata) tako i od strane nastavnog osoblja značajno doprinosi u unapređuje nastavni proces. Znanstvene metode korištene u radu su analiza i komparacija alata elektroničkog učenja. Rad se sastoji od 7 poglavlja. Prva poglavlja sadrže teorijski pristup e-učenja. Rad započinje problematikom napretka tehnologije te njezinim utjecajem na svakodnevni život, analizira se sukob modernih i tradicionalnih metoda učenja. Zatim se razmatraju osnovne karakteristike elektroničkog učenja, prednosti i nedostaci istog dok se nakon toga orijentacija rada sužava na alate za udaljeno učenje. Opisane glavne karakteristike najčešće korištenih alata za elektroničko učenje, te posebice alat Moodle. U predzadnjem poglavlju je opisano funkcioniranje Moodla na Sveučilištu Jurja dobrile u Puli,na Odjelu ekonomije i turizma „dr. Mijo Mirković.“

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/160
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Poslovna informatika
Datum pohrane: 18 Oct 2011 06:33
Zadnja promjena: 18 Oct 2011 06:33
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/188

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku