Božinović, Ivona (2010) Uloga odnosa s javnošću u promociji hotelijerskih poduzeća. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (470kB) |
Sažetak
Hotelijerska poduzeća nalaze se u sve zahtjevnijem okruženju, kompleksnijem tržištu koje podrazumijeva različitost turističkih potreba i želja koje treba zadovoljiti. Razvojem turističkog tržišta jača i konkurencija, te se stvaraju novi izazovi za poduzeća. Upravo su odnosi s javnošću ključni u promociji i privlačenju novih potencijalnih turista ili u zadržavanju starih. Naslov ovog rada je „ Uloga odnosa s javnošću u promociji hotelijerskog poduzeća “. Kao predmet istraživanja postavljeno je sljedeće : definirati hotelijersku djelatnost, pojam, te osnovne funkcije i karakteristike hotelijerske djelatnosti. Zatim je bilo potrebno definirati promociju u turizmu i objasniti specifičnosti promocije u turizmu, navesti i objasniti instrumente promocije u turizmu, te ukazati na važnost odnosa s javnošću u promociji hotelijerskog poduzeća. Cilj ovog rada je ukazati na činjenicu da odnosi s javnošću imaju snažan utjecaj na potencijalne turiste odnosno, imaju značajnu ulogu u promociji hotelijerskog poduzeća. Pri izradi rada korištene su sljedeće znanstvene metode : metoda analize, metode deskripcije, metoda promatranja, komparativna metoda, metoda intervjua. Rad se sastoji od devet dijelova, pri čemu je uža tematika rada razrađena u četiri dijela, a na kraju slijedi zaključak do kojeg sa došlo proučavanjem dostupne literature te istraživanjem koje je provedeno u dva hotelijerska poduzeća. U drugom poglavlju „Pojam i obilježja hotelijerske djelatnosti“, definiran je pojam hotela, osnovne funkcije i karakteristike hotelijerske djelatnosti. Definirane su i hotelijerske usluge, te poslovanje hotela sa osvrtom na ulogu marketinga u hotelijerskom poduzeću. Naslov trećeg poglavlja „Politika promocije u turizmu“, u kojem se objašnjava specifičnost promocije u turizmu, te se definiraju instrumenti promocije u turizmu. U trećem poglavlju su objašnjeni i suvremeni trendovi u promociji u turizmu. U četvrtom poglavlju „Odnosi s javnošću u hotelijerstvu“ analizira se povijest odnosa s javnošću, te počeci odnosa s javnošću u Hrvatskoj. Objašnjavaju se odnosi s javnošću u turizmu, te specifičnost odnosa s javnošću u hotelijerstvu. Peto poglavlje analizira ulogu odnosa s javnošću u promociji dva hotelijerska podizeća, poduzeće „Maistra“ d.d. i poduzeće „Plava Laguna“ d.d.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/162 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.4 Odnosi s javnošću (PR) |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 18 Oct 2011 06:32 |
Zadnja promjena: | 18 Oct 2011 06:32 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/190 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |