Perčić, David (2010) Praćenje i razvoj zaposlenika. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (525kB) |
Sažetak
Današnja okolina mogla bi se opisati kao vrlo promjenjiva i nepredvidiva, u kojoj se promjene u poslovnom okruženju često javljaju. Promjene postaju bitan čimbenik jer o njima ovisi da li će poduzeće ostvariti uspjeh na tržištu i opstati uz jaku konkurenciju. Takvo stanje na svjetskom tržištu u ekonomiji postavilo je novi način poslovanja. Za razliku od prijašnjih godina kada je prevladavala važnost tehnologije i nezainteresiranost za zaposlenike, danas se poslovanje, konkurentnost i promjene ne mogu realizirati bez usredotočenja zaposlenika. Zaposlenici su najvažniji resurs u novoj ekonomiji, ekonomiji znanja. Znanje nije nešto što se posjeduje, već je to proces koji traje cijeli život. Uspješnost poduzeća stoga upravo i ovisi o znanju, sposobnostima, vještinama i iskustvu koje posjeduju zaposlenici. Poslodavci diljem svijeta ubrzo su shvatili važnost zaposlenika te nastoje pratiti zaposlene, ali i sve više ulagati u njih i njihov razvoj. Višekratne su koristi od zaposlenika gledajući na veću profitabilnost, produktivnost i konkurentsku prednost. Stoga treba cijeniti zaposlenike i brinuti se o njima. Među zaposlenicima treba stvarati kulturu, njegovati vrijednosti kao što su suradnja i motivacija. Nakon uvodnog razmatranja, slijedi teorijski dio koji se odnosi na praćenje i razvoj zaposlenika. U drugom poglavlju objašnjava se teorijska potreba za zaposlenicima, trendovi koji su utjecali na razvoj managementa ljudskih potencijala te kakva je uloga zaposlenika u suvremenom poslovanju poduzeća. Također se žele prikazati činjenice koje su dovele do sve većeg vrednovanja zaposlenika od strane poslodavaca. U trećem poglavlju objašnjava se važnost praćenja i upravljanja radnom sposobnošću zaposlenika. Prikazuje se postupak na koji se vrši praćenje uspješnosti zaposlenika, metode koje se mogu koristiti prilikom ocjenjivanja radne uspješnosti i na posljetku koji su ciljevi praćenja zaposlenika. Praćenje zaposlenika u poduzeću je nužno, kako bi poslodavac mogao znati kakav je potencijal zaposlenika koji rade u poduzeću. U četvrtom poglavlju izvršen je pregled razvoja zaposlenika. Prikazuje se način na koji zaposlenici razvijaju svoju karijeru. U ovom poglavlju važnost se pridodaje cjeloživotnom obrazovanju, obrazovanju uz rad, obuci te savjetovanju u razvoju karijere, odnosno „coachingu“. U petom poglavlju izvršena je analiza poslovanja u poduzeću Tubla d.o.o. u Čakovcu. U ovom djelu analiziraju se opće odrednice poslovanja poduzeća kao što je djelatnost poduzeća, opći podaci o poslovanju te analiza kadrova. Opisuje se način praćenja i razvoja zaposlenika u navedenom poduzeću. Nakon obrade petog poglavlja, slijedi zaključno razmatranje koje je obrađeno u šestom poglavlju. Pri obradi tematike korištena je pretežito domaća i strana literatura, izvori sa Interneta, članci te baze podataka. Od znanstvenih metoda primijenjene su induktivna metoda, metoda sinteze, komparativna metoda, metoda deskripcije te metoda ispitivanja.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/169 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.3 Međuljudski odnosi u poduzeću |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 19 Oct 2011 07:02 |
Zadnja promjena: | 19 Oct 2011 07:02 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/196 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |