Milfelner, Borut and Belak, Jernej (2012) Integral aproach to enterprise culture as one of the enterprises key success factors. Ekonomska istraživanja (3). pp. 620-643. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (153kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Mnogi priznati znanstvenici i istraživaći smatraju kulturu poduzetništva jednom od osnovnih odrednica poduzetničkog uspjeha. Ovaj članak pokazuje rezultate istraživanja o utjecaju kulture poduzetništva na uspjeh promatranih po- duzeća. Istražuje poduzetničku kulturu usmjerenu na klijenta i zaposlenika te njen utjecaj na tržište i fnancijsku performansu poduzeća. Rezultati ukazuju na to da poduzeća koja su usmjerenija na klijenta (eksterno), pokazuju bolje tržišne kao i financijske performanse. Rezultati također pokazuju da poduzeća orijenti- ranija na zaposlenike (interno) pokazuju pozitivan utjecaj na tržište i performanse.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2012 |
Ključni pojmovi: | integralni management, temeljne poduzetničke vrijednosti, organizacijska kultura i klima, uspjeh poduzeća, ključni faktori uspjeha poduzeća |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 331 Rad. Zaposlenost. Poslodavci, zaposleni. Ekonomika rada. Organizacija rada. > 331.1 Teorija i organizacija rada. Odnosi između poduzeća i zaposlenika |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 08 Apr 2013 06:06 |
Zadnja promjena: | 08 Apr 2013 06:06 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2144 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |