Belas, Dragana (2013) Uloga niskotarifnih zračnih kompanija u turizmu. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (9MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Razvoj turizma oduvijek je bio povezan uz razvoj prometa. Postavlja se pitanje značenja i uloge prometa u zadovoljavanju turističkih potreba što je uvelike odredeno veličinom i stanjem prometne infrastrukture i prometnih kapaciteta. Povezanost prometa i turizma proizlazi iz same definicije turizma u kojoj se ističe postavka "putovanje izvan mjesta stalnog boravka", a upravo promet omogućava turistima komunikaciju, upoznavanje i otkrivanje novih područja, stjecanje novih saznanja, te stvaranje i proširivanje spoznaja. Danas je zrakoplovno tržište preplavljeno niskotarifnim zrakoplovnim kompanijama, a njihov broj iz dana u dan raste. Zbog uspjeha svog modela, niskotarifni zračni prijevoznici proširuju svoje mreže i nastavljaju rasti, dok se natjecanje s drugim prijevoznicima povećava. Promijenili su navike putovanja, otvorili nove direktne rute prema europskim gradovima koji nisu bili dostupni konvencionalnim prijevoznicima, potaknuli prijevoznike na promjenu modela poslovanja i popularizirali regionalne zračne luke. Cilj ovog rada je čitatelju približiti i pobliže pojasniti ulogu niskotarifnih zračnih kompanija u turizmu. Rad je podijeljen na šest dijelova. Prvi dio rada odnosi se na uvod u kojemu se iznosi struktura rada, te upoznavanje sa temom. Drugo poglavlje govori o međuovisnosti turizma i prometa, s obzirom na to da je razvoj turizma oduvijek bio povezan sa razvojem prometa. Treće poglavlje govori o niskotarifnim zračnim prijevoznicima, unutar kojega će se obraditi pojam i podjela niskotarifnih zračnih kompanija te njihov povijesni razvoj. Također će se prikazati i statistički podaci koji se odnose na udio niskotarifnih zračnih prijevoznika u ukupnom zračnom prometu, te strategije koje ovakve kompanije koriste kako bi ostale konkurentne na tržištu. ELFAA je udruženje niskotarifnih zračnih prijevoznika koje će se također obraditi u ovom poglavlju. Četvrto poglavlje govori o Ryanairu, jednoj od najuspješinijih niskotarifnih zrakoplovnih kompanija, gdje će se moći vidjeti razvoj ove kompanije, njezine strategije te trendovi razvoja. Peto poglavlje nosi naziv "Rast i razvoj niskotarifnih kompanija u turizmu“ unutar kojega će se razraditi uloga ovakvih kompanija u turizmu te niske cijene kao odrednica popularnosti. Takoder će se obraditi i niskotarifne kompanije u Hrvatskoj, kao i njihov utjecaj na turizam. Rad je završen zaključkom, te popisom literature, tablica i grafikona.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | Bušelić, Marija |
Dodatne informacije: | 2013/92 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 04 Oct 2013 09:09 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 09:44 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2355 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |