E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Kontekstualno oglašavanje

Kacun, Neven (2013) Kontekstualno oglašavanje. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Internet se od svoje početne ideje do danas razvio u enormne razmjere i postao globalnim medijem, kojim se koristi trećina ukupne svjetske populacije. U modernom kapitalističkom društvu, s današnjom tehnologijom, kao takvog ga pronalazimo u gotovo svim segmentima ljudskih života i teško bi bilo zamisliti život bez istog. Kako je kapitalisticki sustav dio većine zemalja u svijetu, jasno je da se razvoj Interneta kretao upravo u pravcu koji najviše odgovara temeljnim postavkama, tj. ciljevima slobodnog tržišta. Temeljne postavke skraćeno bi mogli segmentirati u proizvodnju, promociju i prodaju, a sve s ciljem krajnje novčane zarade. Da bi se spomenuti ciljevi slobodnog tržišta ostvarili, veoma važan i neizbježan faktor je kvalitetno osmišljena promocija proizvoda ili usluga koje određeno poduzeće nudi. Jedna od pretpostavki kvalitetnog marketinškog programa je ciljano oglašavanje. Veoma je bitno prepoznati ciljanog kupca, doprijeti do njega, saznati točno što kupac želi, na najbolji mogući način prezentirati vlastiti proizvod, steći njegovo povjerenje i u konačnici ga prodati. Ovaj rad se bavi upravo temom ciljanog oglašavanja i to na Internetu. Drugačije nazvanim, kontekstualno oglašavanje. U radu se navodi i objašnjava što je to elektroničko poslovanje, iz čega se razvilo i kako je prethodilo razvoju elektroničkog marketinga i oglašavanja. Što je to kontekstualno oglašavanje, koji su načini, vrste, prednosti i nedostaci ovakvog oglašavanja, kako kontekstualno oglašavanje funkcionira u teoriji i praktičnim primjerima poslovanja, koji su nositelji oglašavanja na Internetu te načini mjerenja i analize dobivenih rezultata.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2013/111
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Poslovna informatika
Datum pohrane: 04 Oct 2013 09:07
Zadnja promjena: 04 Oct 2013 09:07
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2375

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku