Županović, Dean (2013) Humor kao apel u oglašačkom komuniciranju. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Na prvu pomisao humora, vjerojatno ćemo pomisliti na nekakvu šalu koju smo čuli prilikom druženja sa prijateljima, vidjeli gledajući humoristični program na televiziji ili pročitali u kutku tiskovina, no danas je humor postao mnogo više. Razvojem modernih tehnologija humor je dostupniji nego ikada, te je osim zabave između prijatelja i kolega postao i sjajno sredstvo promocije. Svatko ima svoju viziju humora i onoga što je zabavno, no svi vole čuti šalu ili pročitati novi vic. Humor je danas sve više prisutan u svakodnevnom oglašavanju, svi žele svoj proizvod ili uslugu vezati za pozitivne emocije i zabavu, neki idu i toliko daleko da kažu da je humor "novi seks", dakle nešto što je univerzalno te se može upotrijebiti za promociju gotovo svih proizvoda i usluga. Svjedoci smo da je danas potrebno više truda nego ikada u povijesti kako bi privukli i zadržali pažnju potrošača, a tu se humor nameće kao idealno rješenje. Zbog toga smatram da je važno posvetiti se analizi humora kao apela u oglašavanju. Rad se sastoji od četiri cjeline te uvoda i zaključka. U prvoj cjelini deteljno se analizira integrirana marketinška komunikacija. Tu će biti riječ o determinantama, oblicima, funkcijama te modelima komunikacije. Potom o ulozi i pojmu integrirane marketinške komunikacije te elementima marketinške komunikacije, koju čine psihološki činitelji i komuniciranje, izvor, poruka i primatelji. U drugoj cjelini biti će govora o apelima, njihova povezanost s motivima te vrstama apela. U trećoj cjelini biti će riječ o humoru, njegovim vrstama, humoru kao apelu, te njegovim doprinosima. Posljednja cjelina sadrži primjer uporabe humora kao apela oglašavanja kroz poduzeće Zagrebačka pivovara te njihovog proizvoda Ožujskog piva. U radu je korištena domaća i strana literatura, te izvori iz stranih znanstvenih časopisa koji obrađuju prethodno navedena područja. Korišteni su i materijali sa predavanja, te bilješke i materijali prikupljeni iz ostalih predmeta. Cilj ovoga rada je analizirati i objasniti elemente humora kao apela u oglašavanju, utjecaj humora te njegove učinke. Prikaz varijabla potrebnih za uspješno korištenje humora, alate koji se koriste te prednosti i mane korištenja humora kao apela u oglašačkom komuniciranju.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/131 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje > 659.13 Vizualni mediji oglašavanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 04 Oct 2013 09:23 |
Zadnja promjena: | 04 Oct 2013 09:23 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2397 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |