Mileusnić, Marin (2013) Revizija potraživanja od kupaca na primjeru društva Arenaturist d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Svrha ovog rada jest naglasiti važnost revizijskog procesa bilančne kategorije potraživanja od kupaca. Svaki poduzetnik kojemu je cilj ostvariti profit ima potraživanja od kupaca – potraživanja za prodane proizvode ili pružene usluge. Revizija potraživanja od kupaca spada u kategoriju kojoj se pridaje velika važnost upravo radi mogućih manipulacija koje su česte unutar navedene kategorije. Kako bi se izbjegle manipulacije unutar ranije navedene kategorije potrebno je uvesti jasnu i djelotvornu podjelu dužnosti i kontrolne mehanizme prilikom prodaje i naplate. Visoka tehnologija u rukama iskusnih revizora moćno je oruđe koje, ne samo da smanjuje vrijeme potrebno za obavljanje revizije, već i omogućava određene dokazne testove koji dotad nisu bili provedivi.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/152 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 657 Računovodstvo > 657.6 Službeno ispitivanje i verifikacija računa, konta. Revizija > 657.63 Ispitivanje, verifikacija, revizija poslovnih knjiga |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management |
Datum pohrane: | 29 Nov 2013 08:14 |
Zadnja promjena: | 29 Nov 2013 08:14 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2421 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |