E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Revizija potraživanja od kupaca na primjeru društva Arenaturist d.d.

Mileusnić, Marin (2013) Revizija potraživanja od kupaca na primjeru društva Arenaturist d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Svrha ovog rada jest naglasiti važnost revizijskog procesa bilančne kategorije potraživanja od kupaca. Svaki poduzetnik kojemu je cilj ostvariti profit ima potraživanja od kupaca – potraživanja za prodane proizvode ili pružene usluge. Revizija potraživanja od kupaca spada u kategoriju kojoj se pridaje velika važnost upravo radi mogućih manipulacija koje su česte unutar navedene kategorije. Kako bi se izbjegle manipulacije unutar ranije navedene kategorije potrebno je uvesti jasnu i djelotvornu podjelu dužnosti i kontrolne mehanizme prilikom prodaje i naplate. Visoka tehnologija u rukama iskusnih revizora moćno je oruđe koje, ne samo da smanjuje vrijeme potrebno za obavljanje revizije, već i omogućava određene dokazne testove koji dotad nisu bili provedivi.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2013/152
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 657 Računovodstvo > 657.6 Službeno ispitivanje i verifikacija računa, konta. Revizija > 657.63 Ispitivanje, verifikacija, revizija poslovnih knjiga
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management
Datum pohrane: 29 Nov 2013 08:14
Zadnja promjena: 29 Nov 2013 08:14
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2421

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku