Mehkek, Monika (2013) Poduzetništvo mladih. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (497kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Što je zapravo poduzetništvo? Poduzetništvo je nemoguće jednoznačno odrediti jer je poduzetništvo izazov, to je nešto više od same želje za uspjehom, inovativnosti, to je više od znanja i upornog rada, više od proizvoda, tržišta te novog potrošača. U ekonomskoj teoriji se poduzetništvo najčešće definira kao ukupnost poduzetnikovih inovacijskih, organizacijskih, upravljačkih, usmjeravajućih i nadzornih sposobnosti. Poduzetništvo se uglavnom definira kao sposobnost da se na osnovi kreativne čovjekove ekonomske djelatnosti formira određena efikasna gospodarska djelatnost.1 Tema ovog rada je poduzetništvo mladih, te se kao uvod u ovu temu u prvoj cjelini rada opisuje što je zapravo poduzetništvo i koje su vrste poduzetništva. U nastavku slijedi objašnjenje tko je poduzetnik te kako se poduzetnici klasificiraju. Navedene su i ključne karakteristike za uspjeh u poslovanju. U glavnom dijelu rada piše se o tome što je poduzetništvo mladih te kako se potakne interes mladih diljem svijeta da se uključe u poduzetništvo. Navedeni su i glavni problemi s kojima se mladi poduzetnici suočavaju kada je u pitanju pokretanje poduzetničkog pothvata. Mladi poduzetnici koji pokreću posao, često rade greške koje ih koštaju vremena i novaca, a o tome se piše u nastavku. Nakon razrade što je poduzetništvo mladih, opisuje se poduzetnički pothvat mladih poduzetnika u Republici Hrvatskoj i u svijetu. Kao primjer mladih poduzetnika navedeni su slijedeći poduzetnici: Tin Šušković i Filip Zelić, Mihael Arlović, Ana Bujica i Josipa Majić, Mark Zuckerberg te Blake Ross. Kod poduzetništva mladih je bitno spomenuti i financiranje. Opisano je nekoliko mjera poticaja za mlade poduzetnike u Hrvatskoj. U sljedećoj cjelini u radu navodi se analiza ankete provedene u srednjoj ekonomskoj školi u Koprivnici. Dakle, provedeno je istraživanje čiji su ciljevi bili procjena stavova mladih prema poduzetništvu, motiva pokretanja vlastitog posla i vjerojatnosti njegova pokretanja te utvrđivanje ekonomskih i sociokulturnih prepreka za bavljenje poduzetništvom. Kao posljednja cjelina u radu navodi se objašnjenje pojmova Start-up te Start-up inkubatori. Navedene su i faze razvoja start-up inkubatora kao i tko je vodeći start-up inkubator u svijetu i koji su start-up projekti u Hrvatskoj
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/191 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 29 Nov 2013 08:05 |
Zadnja promjena: | 29 Nov 2013 08:05 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2479 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |