Bevanda, Vanja and Sinković, Giorgio (2007) Značajke kvalitete softverskog proizvoda. Ekonomska istraživanja (2). pp. 35-47. ISSN 1331-677X
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Gledajući iz poslovne perspektive osnovni kriterij za procjenu kvalitete je zadovoljstvo kupca. Samo u tom kontekstu ona postaje bitna značajka za postizanje konkurentnosti na tržištu. I kvaliteta, kao i nekvaliteta nije besplatna i racionalno upravljanje kvalitetom treba biti usmjereno prema cilju da troškovi vezani za osiguranje kvalitete proizvoda budu manji od pozitivnog efekta koji se sastoji u smanjenju troškova vezanih za ne kvalitetu u koje treba ubrojiti i propuštene prilike na tržištu. Kupci softverskih proizvoda trebaju znati da su oni, odnosno njihovi zahtjevi temeljni kriterij za ocjenu kvalitete proizvoda i zbog toga zahtijevati od proizvođača da uvedu primjereni sustav upravljanja kvalitetom, jer se na taj način značajno smanjuju mogućnosti nabavke nekvalitetnog softvera.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | upravljanje kvalitetom, softverski proizvod, standardi |
Teme: | 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:14 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:14 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2611 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |