Peruško, Ticijan (2006) Unaprjeđenje bankarskog poslovanja primjenom osiguranja bankarskih kadrova. Ekonomska istraživanja (1). pp. 114-126. ISSN 1331-677X
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Razna informatička rješenja pružaju razvijanje jednostavnijih i bržih transakcija, novih proizvoda i poboljšanje postojećih. Međutim, ključ svega je bankarski djelatnik. On stvara prepoznatljivost banke kod klijenta, uvodi nova rješenja, prepoznaje tendencije tržišta i unaprjeđuje rad. Razumjeti i upravljati njegovim porivima za rad predstavlja značajan zadatak. Što banka ima više visokomotiviranih djelatnika s potrebnim znanjima i vještinama za obavljanje određenog posla, to su veće mogućnosti za rast i razvoj banke i za realizaciju zacrtanih ciljeva. U tom smjeru valja razvijati shvaćanje bankarskih kadrova − uvoditi nove čimbenike koje utječu na zaposlene da u što kraćem roku i što efikasnije dolaze do postavljenog cilja, uvodeći u svoj rad vlastite ciljeve koji su u skladu sa ciljevima banke. U tom kontekstu sagledava se i ugovaranje osiguranja za bankarske djelatnike koje, osim svojih funkcija zbog kojih se ugovara, ima i dodatnu funkciju, a to je povećanje motivacije i zadovoljstva bankarskih djelatnika, dovodeći do unaprjeđenja i veće uspješnosti bankarskog poslovanja.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | poslovni učinak, bankarski djelatnici, motivacija, osiguranje bankarskih djelatnika |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 657 Računovodstvo |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:17 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:17 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2704 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |