Sinković, Giorgio and Kaluđerčić, Aleksandar (2006) E-učenje - izazov hrvatskom visokom školstvu. Ekonomska istraživanja, 19 (1). pp. 106-114. ISSN 1331-677X
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Pretvorba industrijskog društva u informacijsko društvo koja je započela pred 40-tak godina, nastavlja se preobrazbom u društvo temeljeno na znanju. U takvom društvu gospodarstvo i kvaliteta života pojedinaca ovise o znanju odnosno o iznalaženju, obradi i primjeni informacija. Zbog toga potrebna količina ljudskog znanja neprekidno raste, pa to nameće potrebu da pojedinci u kratkom vremenu, stječu sve veći opseg znanja. Primjena informatičke tehnologije koja je dosad neposredno utjecala na navedenu preobrazbu, utjecati će i na povećanje djelotvornosti i učinkovitosti procesa stjecanja znanja. Hrvatski obrazovni sustav trebao bi ubrzati aktivnosti za uključivanje u ove procese.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006/19 |
Ključni pojmovi: | Hrvatska, obrazovanje, e-učenje |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.2 Planiranje. Programi. Planovi. Pomagala u planiranju 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.015.25 Razina učinkovitosti. Razina uspješnosti. Standardna razina outputa, izlaznih rezultata. Sposobnost postizanja rezultata |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:45 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:45 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2932 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |