Sinković, Giorgio and Sinković, Eva (2008) Uloga studentske ankete u povećanju kvalitete nastave na visokim učilištima. Ekonomska istraživanja, 21 (2). pp. 34-46. ISSN 1331-677X
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Društvo temeljeno na znanju u mnogome ovisi o djelotvornosti i učinkovitosti obrazovnog sustava, osobito visokoškolskog. Prilagođavanje obrazovnog procesa današnjim i sagledivim budućim potrebama zemalja Europske unije objedinjene su pod nazivom Bolonjski proces, u kojem osiguranje kvalitete predstavlja jedan od temeljnih stupova. Hrvatska se mora uklopiti u te procese, pa je Sabor Republike Hrvatske 2003. donio Zakon o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju u kojemu se u članku 2 navodi: 'Znanstvena djelatnost i visoko obrazovanje predstavljaju djelatnosti od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku i sastavni su dio međunarodnog, posebno europskoga, znanstvenoga, umjetničkog i obrazovnog prostora'. Jače uključivanje studenata u obrazovni proces i ispitivanje njihovih stavova pretpostavke su za ostvarenje određene razine kvalitete. U članku se analiziraju rezultati provedenih studentskih anketa i mogućnosti korištenja dobivenih rezultata za podizanje opće razine kvalitete u obrazovnom procesu.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2008/21 |
Ključni pojmovi: | visoko obrazovanje, kvaliteta, studentska anketa |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:48 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2944 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |