E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Kvaliteta kao konkurentska prednost u poduzetništvu i gospodarstvu

Novak, Martina (2013) Kvaliteta kao konkurentska prednost u poduzetništvu i gospodarstvu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img]
Preview
PDF

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Preview

Sažetak

Kvaliteta je u danas, u uvjetima snažne konkurencije, "strateško oružje" za postizanje konkurentskih prednosti. U radu se raspravlja o sustavima kvalitete koji su determinirani nizom normi. Daju se objašnjenja osnovnih modela implementacije sustava kvalitete teorijski te kroz primjere poduzeća. Time se naglašava uloga kvalitete kao jednog od osnovnih čimbenika konkurentnosti na svjetskom tržištu. U radu se istražuje stanje sustava kvalitete u hrvatskom gospodarstvu, komparacija s razvijenim zemljama i sa zemljama u tranziciji, analiziraju se uzroci takvoga stanja i daju se prijedlozi koji bi morali pospješiti implementaciju sustava kvalitete i time omogućiti veću konkurentnost na svjetskom tržištu. Također, u radu je stavljen naglasak na troškove kvalitete kao važnim čimbenikom u postizanju veće kvalitete, a time i konkurentskih prednosti i boljih poslovnih rezultata što je istraženo analizom odnosa računovodstva troškova i upravljanja kvalitetom u hrvatskim poduzećima. Upravljanje kvalitetom obuhvaća sustavno korištenje različitih metoda, smjernica, tehnika i alata kako bi se, kroz postizanje visoke kvalitete proizvoda i procesa, zadovoljili zahtjevi korisnika i postigla konkurentna prednost te poslovni uspjeh. Danas, poslovna izvrsnost postaje najjače sredstvo za postizanje konkurentske prednosti što su mnoge kompanije širom svijeta prepoznale, te je važno da hrvatska poduzeća prepoznaju važnost poslovne izvrsnosti.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 228/2013
Ključni pojmovi: kvaliteta, konkurentska prednost, sustavi upravljanja kvalitetom, ISO, Six Sigma, alati za upravljanje kvalitetom, troškovi kvalitete, poslovna izvrsnost
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.015.25 Razina učinkovitosti. Razina uspješnosti. Standardna razina outputa, izlaznih rezultata. Sposobnost postizanja rezultata
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 07 Jan 2014 07:56
Zadnja promjena: 07 Jan 2014 07:56
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2988

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku