Glavičić, Valdi (2013) Nesavršena konkurencija u turizmu - primjer turističko tržište RH. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (510kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Tema završnog rada jest "Nesavršena konkurencija u turizmu – primjer turističko tržište RH". Cilj završnog rada jest prikazati odnose, uvjete turističkog tržišta u Republici Hrvatskoj te nesavršenu konkurenciju na tržištu. Turizam spada među najbrže rastuće svjetske industrije, s tendencijom konstantnog rasta, te višestrukim multiplikativnim učinkom. U hrvatskom gospodarstvu turizam igra ključnu ulogu o kojem ovisi ogroman broj čimbenika, te ima značajnu ulogu po rast i razvoj cjelokupnog gospodarstva. Multiplikativni učinci proizlaze iz direktnog, indirektnog i induciranog učinka turizama po nacionalno gospodarstvo. Globalizacijski procesi, tehnološka revolucija te razvoj prometa bitno su utjecali na razvoj turizma i poslovanje poduzeća kao jednih od aktera u turističkom sektoru. Turizam u Hrvatskoj sve od 80-tih godina prošlog stoljeća pa do danas bilježi kontinuirani rast, izuzev ratnih godina kada je spas hrvatskog turizma stizao s češkog tržišta. Cilj završnog rada je prikazati ustroj i strukturu turističkog tržišta u RH, turističke rezultate u Hrvatskoj proteklih godina, te poslovanje turističkih agencija u Hrvatskoj u uvjetima nesavršene konkurencije. Struktura završnog rada slijedi navedene ciljeve kao polazne osnove. U prvom poglavlju govori se općenito o nesavršenoj konkurenciji, o tržišnim posljedicama, teoriji nesavršene konkurencije, te njenim prednostima i nedostacima. Drugo poglavlje odnosi se na turizam i strukturu turističkog tržišta u RH, faktore turističke ponude i potražnje. Prikazuje se stanje turističkog tržišta danas, nastoji se dati jasan pregled turističke ponude, koja je dislocirana od turističke potražnje , te prikazuje utjecaj posrednika na spajanje ponude s turističkom potražnjom. Zadnje poglavlje upoznaje čitatelja s uvjetima oštre konkurencije među turističkim agencijama.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 230/2013 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.13.012 Oblici tržišta. Struktura tržišta |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Kultura i turizam |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 07:55 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 07:55 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3006 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |