Šugar, Violeta (2008) Kulturni turizam kao strategija; Istra - destinacija kulture i snova. In: Istra u kontekstu jadranskih kultura i tradicija. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za ekonomiju i turizam „Dr. Mijo Mirković“, Pula, pp. 31-45. ISBN 978-953-7498-16-0
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Turizam kao jedna od vodećih svjetskih gospodarskih grana, posebno na području međunarodne trgovine, svakoga dana povećava raspon ponude kulturnih proizvoda, od posjeta čuvenim povijesnim lokalitetina i spomenicima, do otkrivanja novih, egzotičnih mjesta i načina života tamošnjega stanovništva. Turizam može biti blagodat za destinaciju i njezino nasljeđe pod uvjetom da se zakoni tržišta (ponude i potražnje) primjenjuju s umjerenošću. Posjeti spomenicima kulture, znamenitostima, kao i ostalim atrakcijama često imaju dvojak utjecaj, pozitivan i negativan. U radu se analiziraju elementi obaju, te predlaže strateški pristup upravljanju destinacijom kulture putem destinacijske kulturne mreže.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | kulturni turizam, destinacija kulture, strategija, održivi turizam |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:42 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:42 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3348 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |