Nemčić, Megi (2009) Društvena odgovornost poduzetnika. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (337kB) |
Sažetak
Društvena odgovornost poduzetnika podrazumijeva procjenu ekonomskih, društvenih i ekoloških posljedica poslovanja poduzeća te pokušaj poboljšanja stanja slušanjem potreba dionika. Društveno odgovoran poduzetnik javlja se kao odgovor na sve veće zahtjeve potrošača. Cilj ovog rada je analizom literature o društvenoj odgovornosti poduzetnika te potom sintezom definirati pojam društvene odgovornosti poduzetnika, kako se uvodi društvena odgovornost u poslovanje i istražiti primjere društvene odgovornosti u poslovanju. U prvom poglavlju opisuje se pojedinac ili skupina ljudi zbog kojih poduzeće uvodi koncept društvene odgovornosti – dionik, kako bi se u nastavku bolje razumjelo zbog koga se uvodi društvena odgovornost i čije se potrebe nastoje zadovoljiti. Istražena je teorija dionika koja je nastala kako bi se što uspješnije odgovorilo na njhove zahtjeve. Razmatra se utjecaj unutarnjih i vanjskih dionika na poslovanje poduzeća i njihova interakcija s poduzećem. Također se spominje stupanj uključenosti dionika u rad poduzeća. Drugo poglavlje govori o društvenoj odgovornosti poduzetnika, što je i tema ovog rada. Osim detaljnog objašnjenja pojma i definiranja društvene odgovornosti od strane raznih autora, te samog razvoja tog koncepta, opisuje se što društvena odgovornost podrazumijeva u unutarnjem i vanjskom okruženju poduzeća. Da bi se shvatila svrhu društvene odgovornosti, potrebno je bilo objasniti i razloge zbog kojeg se poduzeća odlučuju na društveno odgovorno poslovanje, a onda i prikazati način uključivanja društvene odgovornosti u svakodnevno poslovanje. Konkretni primjeri iz prakse u svijetu i Hrvatskoj našli su svoje mjesto u trećem poglavlju gdje je predstavljen koncept društveno odgovornog poslovanja u poduzećima »Starbucks« i »Henkel« kao primjerima iz svijeta te u poduzećima »Holcim Hrvatska«, »Tvornica duhana Rovinj« i »Ericsson Nikola Tesla« kao primjerima dobrog društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj. Metodom sinteze i analize došlo se do podataka potrebnih za izradu cjelokupnog završnog rada.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/108 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:46 |
Zadnja promjena: | 10 Nov 2011 10:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/342 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |