E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Društvena odgovornost poduzetnika

Nemčić, Megi (2009) Društvena odgovornost poduzetnika. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (337kB)

Sažetak

Društvena odgovornost poduzetnika podrazumijeva procjenu ekonomskih, društvenih i ekoloških posljedica poslovanja poduzeća te pokušaj poboljšanja stanja slušanjem potreba dionika. Društveno odgovoran poduzetnik javlja se kao odgovor na sve veće zahtjeve potrošača. Cilj ovog rada je analizom literature o društvenoj odgovornosti poduzetnika te potom sintezom definirati pojam društvene odgovornosti poduzetnika, kako se uvodi društvena odgovornost u poslovanje i istražiti primjere društvene odgovornosti u poslovanju. U prvom poglavlju opisuje se pojedinac ili skupina ljudi zbog kojih poduzeće uvodi koncept društvene odgovornosti – dionik, kako bi se u nastavku bolje razumjelo zbog koga se uvodi društvena odgovornost i čije se potrebe nastoje zadovoljiti. Istražena je teorija dionika koja je nastala kako bi se što uspješnije odgovorilo na njhove zahtjeve. Razmatra se utjecaj unutarnjih i vanjskih dionika na poslovanje poduzeća i njihova interakcija s poduzećem. Također se spominje stupanj uključenosti dionika u rad poduzeća. Drugo poglavlje govori o društvenoj odgovornosti poduzetnika, što je i tema ovog rada. Osim detaljnog objašnjenja pojma i definiranja društvene odgovornosti od strane raznih autora, te samog razvoja tog koncepta, opisuje se što društvena odgovornost podrazumijeva u unutarnjem i vanjskom okruženju poduzeća. Da bi se shvatila svrhu društvene odgovornosti, potrebno je bilo objasniti i razloge zbog kojeg se poduzeća odlučuju na društveno odgovorno poslovanje, a onda i prikazati način uključivanja društvene odgovornosti u svakodnevno poslovanje. Konkretni primjeri iz prakse u svijetu i Hrvatskoj našli su svoje mjesto u trećem poglavlju gdje je predstavljen koncept društveno odgovornog poslovanja u poduzećima »Starbucks« i »Henkel« kao primjerima iz svijeta te u poduzećima »Holcim Hrvatska«, »Tvornica duhana Rovinj« i »Ericsson Nikola Tesla« kao primjerima dobrog društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj. Metodom sinteze i analize došlo se do podataka potrebnih za izradu cjelokupnog završnog rada.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009/108
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 10 Nov 2011 10:46
Zadnja promjena: 10 Nov 2011 10:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/342

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku