E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Tourist product strategy of Istria as a destination

Bošković, Desimir and Štoković, Igor and Mendica, Albert (2005) Tourist product strategy of Istria as a destination. Hotel Link - časopis za teoriju i praksu hotelijerstva, 6. pp. 656-663. ISSN 1451-5113

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Indicating the importance of formulating and carying out a tourist product strategy for Istria as a tourist destination of Croatia, tehe Mediteranean an Europe, thze authors stress that several pre-conditions must be met if this stzrategy is to be applied on the international tourist market of the twenty-first century.Acording to the authors these preconditions refer to : the marketing strategy of Istria as a tourist destination, the determination of Istrias tourist product, target markets andmarket segments, andthe promotional strategy of Istria.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2005/6
Ključni pojmovi: strategy of tourist product, tourist destination, Istria, Croatia, 21.centuri
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:56
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:56
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3430

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku