Gonan Božac, Marli and Paulišić, Morena (2012) Upravljanje lojalnosti (ang. loyalty management) ( Loyalty management ). In: Managementska orodja v poslovnem okolju. Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, pp. 30-38.
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
U poglavlju je dan opis lojalnosti i uporaba lojalnosti kao menadžerskog alata, posebice putem lojalnosti kupaca i lojalnosti zaposlenika. Naglašavaju se koristi od upravljanja lojalnošću.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | zaupanje, lojalnost, lojalnost kupcev, lojalnost zaposlenih, upravljanje lojalnosti ( trust, loyalty, customer loyalty, loyalty of employees. loyalty management ) |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 24 Feb 2014 12:56 |
Zadnja promjena: | 24 Feb 2014 12:56 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3635 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |