E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljanje lojalnosti (ang. loyalty management) ( Loyalty management )

Gonan Božac, Marli and Paulišić, Morena (2012) Upravljanje lojalnosti (ang. loyalty management) ( Loyalty management ). In: Managementska orodja v poslovnem okolju. Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, pp. 30-38.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

U poglavlju je dan opis lojalnosti i uporaba lojalnosti kao menadžerskog alata, posebice putem lojalnosti kupaca i lojalnosti zaposlenika. Naglašavaju se koristi od upravljanja lojalnošću.

[error in script]
Tip objekta: Dio knjige
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: zaupanje, lojalnost, lojalnost kupcev, lojalnost zaposlenih, upravljanje lojalnosti ( trust, loyalty, customer loyalty, loyalty of employees. loyalty management )
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 24 Feb 2014 12:56
Zadnja promjena: 24 Feb 2014 12:56
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3635

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku