E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Specifičnosti organizacije poslovne funkcije "Istraživanje i studija proizvoda"

Moslavac, Mirta (2014) Specifičnosti organizacije poslovne funkcije "Istraživanje i studija proizvoda". Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (398kB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Predmet istraživanja ovog završnog rada jesu specifičnosti organizacije poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda, na primjeru poduzeća "HEP Obnovljivi izvori energije d.o.o.". Proces istraživanja i studija proizvoda je nužan preduvjet za razvoj novog proizvoda, poboljšanja starog proizvoda, iznalaženja nove uporabne vrijednosti starog proizvoda ili rješavanja problema proizvodnog, odnosno tehnološkog procesa, te je usko povezan s razvojnom funkcijom, odnosno s postrojenjima u kojima se taj proces obavlja. Ako je tvrtka zadovoljna novim proizvodom pušta ga na tržište, te započinje životni ciklus proizvoda, a paralelno s tim započinje i sam proces istraživanja. Iz navedenog se može zaključiti da je istraživanje i studija proizvoda jedna od najvažnijih, ako ne i najvažnija poslovna funkcija u organizaciji. Svrha ovog završnog rada je istražiti i analizirati kako poslovna funkcija istraživanja i studije proizvoda funkcionira, odnosno kako teče sam proces, krenuvši od ideje o novom proizvodu do konačnog oblikovanja proizvoda. Cilj je na temelju spoznaja koje su istraživanjem predočene, doprinijeti razumijevanju problematike organiziranosti poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda, kako bi se ukazalo na važnost istraživanja kao utjecajnog čimbenika na uspješnost poslovnog sustava. U svrhu ostvarivanja cilja, u radu se nastoje dati znanstveno utemeljeni odgovori na pitanja poput: - što je poslovni proces, - što je poslovna funkcija i način njezine organizacije, - što je poslovna funkcija istraživanja i studije prozvoda, - koje su specifičnosti poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda - koji su temeljni zadaci poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda, - kako je organizirana poslovna funkcija istraživanja i studije proizvoda u poduzeću. Tematika ovog završnog rada s naslovom „Specifičnosti organizacije poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda“, razrađena je u pet dijelova. U prvom, uvodnom dijelu definirani su predmet istraživanja, svrha i cilj, izvori podataka, znanstvene metode te je objašnjena struktura rada. Nakon uvodnog dijela, u drugom dijelu obrađena je tematika poslovnih procesa i poslovnih funkcija u kojoj se pobliže objašnjava sam značaj funkcija u organizaciji te njihova klasifikacija i odnos sa organizacijskim jedinicama. U trećem dijelu obrađena je definicija poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda. Zbog izrazite važnosti istraživačke funkcije u organizaciji, razumljiv je obujam teksta koji je korišen prilikom definiranja same funkcije, njezinih specifičnosti i same organiziranosti te predstavljanju temeljnih zadataka poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda. Četvrti dio se bavi organizacijom poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda na primjeru poduzeća „HEP Obnovljivi izvori energije d.o.o.“. U prvom dijelu četvrte cjeline prezentira se proizvodno poduzeće „HEP Grupa d.d.“ i njegovu tvrtku kćerku „HEP Obnovljivi izvori energije d.o.o.“ Autorica će predstaviti opće podatke poduzeća, vlasničku i organizacijsku „HEP Obnovljivi izvori energije d.o.o.“. Autorica će predstaviti opće podatke poduzeća, vlasničku i organizacijsku strukturu te samu organizaciju poslovne funkcije istraživanja i studije proizvoda. U posljednjem dijelu, zaključku, sustavno su i sažeto formulirani i predočeni najvažniji rezultati provedenog istraživanja, elaborirani u radu.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: Križman Pavlović, Danijela
Dodatne informacije: 17/2014
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.3 Oblici organizacije. Fleksibilnost i krutost. Prekomjerna organizacija
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 29 May 2014 12:17
Zadnja promjena: 29 May 2014 12:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3770

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku