E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Poslovno planiranje u poduzeću

Celija, Natali (2009) Poslovno planiranje u poduzeću. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Svako poduzeće utvrđuje ciljeve kojima teži i treba neprekidno voditi brigu o odvijanju i poboljšanju svojeg poslovanja. To je uvjet da postigne povoljne rezultate i održi se na tržištu. Iz tog razloga ono neće samo planirati kako predviđene tržišne mogućnosti i događaje prilagoditi utvrđenim ciljevima, već kako i ciljeve uskladiti s predviđenim mogućnostima. Zadatak planiranja nije ograničen samo na to da poslovanje poduzeća usmjerava na najpovoljnije rješenje već će kvaliteta planiranja biti cijenjena i prema tome koliko je ono poduzeće zaštitilo od eventualnog neuspjeha do kojeg bi moglo doći kad bi se tijek poslovanja odvijao drugačije negoli je bilo predviđeno Utvrđivanje planova znači utvrđivanje odluka kako postupati u budućem razdoblju, odnosno plan uspostavlja usklađene odnose između dijelova poduzeća. Planiranje je širi pojam od same izrade planova, samim time što poslovni plan predstavlja razrađeno obrazloženje o ulaganjima u posao s ocjenom očekivanih učinak i rješenja za rizične situacije što ih donosi buduće vrijeme, dok planiranje treba shvatiti i ostvariti kao trajni proces u kojem se planovi postavljaju, zatim prati njihovo izvršavanje te istovremeno odvijanje okolnosti koje utječu na izvršavanje plana. Tema ovog diplomskog rada bazira se na poslovnom planiranju, poslovnom planu, njihovoj usporedbi, te na koncu primjerom poslovnog plana hotela Histria za 2008. godinu. Tijekom prvog poglavlja nastavno je razložen pojam poslovnog planiranja, njegov značaj za poduzeće, koje su vrste, razine, faze te u konačnici odgovornost za planiranje. U drugom poglavlju pojašnjen je poslovni plan, njegov osnovni (preporučljiv) sadržaj, koja je njegova namjena – znači zašto pristupamo izradi poslovnog plana, te vrste planova koje donosi poduzeće s obzirom na: - vremensko razdoblje i - sadržaje koje obrađuju i utvrđuju. Treće poglavlje sastavljeno je od uspoređivanja pojmova planiranja i poslovnog plana. Četvrto poglavlje sadržava poslovno planiranje u poduzeću Arenaturist d.d. na način da je najprije predstavljeno društvo, njegov razvoj, navedene su djelatnosti kojima se bavi, kapaciteti kojima raspolaže, te ljudski resursi uspoređujući strukturu zaposlenih po kvalifikaciji. U posljednjem, petom poglavlju plan hotela Histria za 2008. godinu analiziran je kroz plan prodaje, plan zaposlenika, plan računa dobiti i gubitka, i na kraju rezultatom poslovanja za razdoblje 01.-12.2008. godine.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009_171
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije > 65.012.4 Menadžment. Uprava. Ravnateljstvo Tehnike i metode upravljanja
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management
Datum pohrane: 18 Nov 2011 12:56
Zadnja promjena: 18 Nov 2011 12:56
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/385

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku