Zidar, Vera (2009) Upravljanje kvalitetom u hotelu Sol Garden Istra. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Turizam je ekonomska pojava u kojoj se svaka uložena kuna višestruko vraća, koja ima veliki udio u bruto domaćem proizvodu, koja zapošljava veliki broj radnika i koja kroz nevidljivi izvoz doprinosi smanjenju proračunskog deficita. Danas je turizam prije svega industrija doživljaja, a turisti postavljaju sve veće zahtjeve. Predmet istraživanja ovog rada je kvaliteta usluge u turizmu koja je postala jedan od osnovnih elemenata konkurentnosti. Turizam je gospodarska grana koja se svakim danom sve više razvija, a konkurencija nameće turističkoj industriji potrebu da udovolji svakom novom prohtjevu turista i time zadire sve dublje u intimu prirode. U Hrvatskoj je godinama vladalo mišljenje da je gostima dovoljno ponuditi „sunce i more“, ali razvojem konkurencije naši su hoteljeri postali svjesni da jedino unaprijeđenjem kvalitete usluge mogu zadržati svoju poziciju na svijetskom turističkom tržištu. Rast kvalitete dugotrajan je proces koji u konačnici vodi ka povećanju profitabilnosti i zbog toga je previše značajan da bi se prepustio slućaju. Cilj ovog rada je stvoriti sliku o upravljanju kvalitetom usluga u hrvatskom turizmu sa osvrtom na hotel Sol Garden Istru i programom kvalitete Istraturista. Kvaliteta usluge u turizmu očituje se kroz zadovoljstvo gosta i ono je i cilj programa kvalitete Istraturista, učiniti da se svaki gost osjeća važnim, sagraditi odnos s njim i reagirati na sve njegove potrebe u što kraćem roku sa krajnjim ciljem lojalnosti gosta. U radu se željelo prikazati i kvaliteta hotela u istarskoj županiji s obzirom na njihova dostignića i osvojene nagrade te na jadranskoj obali kroz usporedbu po županijama. Obrada teme ovog rada kao i realizacija ciljeva istraživanja zahtijevali su primjenu određenih znanstveno-istraživačkih metoda: analitičko-sintetičke metode kao postupka kojim se ušlo u strukturu problema tako da se obrade međusobno uvjetovani odnosi, te da se raznovrsni elementi problema integriraju u jedinstvenu cjelinu, pomoću metode logičnih zaključaka stvoreni su vlastiti stavovi na temelju spoznaja iz prakse, komparativna metoda se koristila u postupku uspoređivanja tradicionalne metode i TQM-a, metodom definicije dana su saznanja pomoću kojih se nedvosmisleno određuje sadržaj nekog pojma, matematička metoda primjenjena je u izračunu prosječne ocjene kvalitete hrvatskih hotela, metoda klasifikacije primijenjena je s namjerom da se uvede red u masi podataka Struktura rada se sastoji od pet dijelova: U prvom poglavlju se daje definicija marketinga,a u drugom djelu definicija kvalitete. U prvom se poglavlju opisuje primjena marketinga na turističkom tržištu. U drugom su poglavlju opisane neke od metoda upravljanja kvalitetom a naglasak je na pristupu upravljanja potpunom kvalitetom. Opisan je ISO sustav, kao temelj međunarodnih standarda i upravljanja kvalitetom. U trećem poglavlju razmatra se kvaliteta usluga u hrvatskom turizmu sa naglaskom na istarske kompanije, te se uspoređuje razina kvalitete hotela u Hrvatskoj. Obrađene su i nagrade koje se svake godine dodjeljuju na području turizma na razini Republike Hrvatske. Četvrti dio odnosi se na hotelske standarde koji su temelj upravljanja kvalitetom . Posebno su obrađeni HACCP, jedan od najvažnijih standarda u ugostiteljstvu, koji jamči sigurnost namirnica u svrhu zaštite zdravlja potrošača i kadrovski standardi kao temelj kvalitete usluga. Peto je poglavlje podjeljeno je na dva djela. U prvom je djelu prikazan je Istraturist, njegova povijest, organizacija i statistički podaci o noćenjima i prihodima te hotel Sol Garden Istra. U drugom su djelu opisani alati programa kvalitete koji se koriste u hotelu Sol Garden Istra.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009_163 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 18 Nov 2011 12:57 |
Zadnja promjena: | 18 Nov 2011 12:57 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/393 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |