E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Aplikacije poslovnog društvenog softvera- enterprise 2.0

Zdeličan, Korina (2010) Aplikacije poslovnog društvenog softvera- enterprise 2.0. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (559kB)

Sažetak

Svaka generacija je tijekom svojeg postojanja i djelovanja sa sobom donijela revoluciju ili s druge strane možemo zaključiti da je svaka generacija zaista i trebala revoluciju. Revoluciju, bilo na području tehnologije, kulture, društva ili gospodarstva. U konačnici prava smisao svake revolucije, odnosno tehnološkog napretka je bila olakšati i pojednostaviti ljudima živote, postići efikasnost i racionalizaciju. Stoga je i završni rad posvećen temi pojednostavljenja i olakšanja obavljanja ljudskog poslovanja, a s druge strane povećanju produktivnosti temeljenoj na suradnji veće skupine ljudi. Riječ je o uporabi aplikacija društvenog softvera u poslovne svrhe, poznatije pod nazivom Enterprise 2.0. Zbog tehnoloških dostignuća i svakodnevnog napretka tehnologije, sposobnost ljudi u prikupljanju, obradi i dijeljenju informacija raste, te posljedicom toga još brže raste potreba za pronalaskom sofisticiranijih načina obrade i korištenja informacija. Stoga su generacije ovog stoljeća pronašle revoluciju u implementaciji aplikacija društvenog softvera u poslovanje, u korištenju i dijeljenju informacija. Uvidjele su priliku pristupiti globalnom tržištu u kratkom vremenu, relativno jednostavnije i jeftinije nego li na dotadašnje načine osvajanja tržišta. Cilj rada je osim razmatranja suvremenih aplikacijskih trendova dostupnih za poslovanje ukazati i na iznimnu važnost praćenja, predviđanja i uvažavanja promjena u okruženju, kako bi poduzeće moglo poslovati i egzistirati onako kako dišu njegovi kupci, ali i konkurencija. Materija rada je izložena u 14 poglavlja u kojima je cilj prikazati Enterprise 2.0 kao evoluciju u poslovanju, koju poduzeće treba prihvatiti kao inovaciju. Gdje je prvo poželjno uzeti u obzir trenutno radno i kupovno sposobnu populaciju, odnosno tzv. digitalne urođenike, koju su marketinški stručnjaci u Zapadnim zemljama svijeta već prepoznali kao onu, kojoj treba nešto prodati, kojoj trebaju informacije, komunikacija, suradnja i nadasve Internet. Također, važan dio rada je prikaz kako uspješna implementacija Enterprise 2.0 zahtijeva prije svega odgovarajuće kulturne, tehnološke, a na kraju i organizacijske preduvjete. Nakon čega je važno razmotriti i predložene korake za uspješno funkcioniranje Enterprise 2.0, osim toga rad će ponuditi i pregled prednosti te eventualne rizike, koje Enterprise 2.0 može donijeti u poduzeće te konačno i raspoložive 2.0 tehnologije, odnosno aplikacije društvenog softvera, koje poduzeće može upotrijebiti za najbolje funkcioniranje svojeg poslovanja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/62
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Poslovna informatika
Datum pohrane: 05 Pro 2011 19:53
Zadnja promjena: 05 Pro 2011 19:53
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/472

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku