Zdeličan, Korina (2010) Aplikacije poslovnog društvenog softvera- enterprise 2.0. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (559kB) |
Sažetak
Svaka generacija je tijekom svojeg postojanja i djelovanja sa sobom donijela revoluciju ili s druge strane možemo zaključiti da je svaka generacija zaista i trebala revoluciju. Revoluciju, bilo na području tehnologije, kulture, društva ili gospodarstva. U konačnici prava smisao svake revolucije, odnosno tehnološkog napretka je bila olakšati i pojednostaviti ljudima živote, postići efikasnost i racionalizaciju. Stoga je i završni rad posvećen temi pojednostavljenja i olakšanja obavljanja ljudskog poslovanja, a s druge strane povećanju produktivnosti temeljenoj na suradnji veće skupine ljudi. Riječ je o uporabi aplikacija društvenog softvera u poslovne svrhe, poznatije pod nazivom Enterprise 2.0. Zbog tehnoloških dostignuća i svakodnevnog napretka tehnologije, sposobnost ljudi u prikupljanju, obradi i dijeljenju informacija raste, te posljedicom toga još brže raste potreba za pronalaskom sofisticiranijih načina obrade i korištenja informacija. Stoga su generacije ovog stoljeća pronašle revoluciju u implementaciji aplikacija društvenog softvera u poslovanje, u korištenju i dijeljenju informacija. Uvidjele su priliku pristupiti globalnom tržištu u kratkom vremenu, relativno jednostavnije i jeftinije nego li na dotadašnje načine osvajanja tržišta. Cilj rada je osim razmatranja suvremenih aplikacijskih trendova dostupnih za poslovanje ukazati i na iznimnu važnost praćenja, predviđanja i uvažavanja promjena u okruženju, kako bi poduzeće moglo poslovati i egzistirati onako kako dišu njegovi kupci, ali i konkurencija. Materija rada je izložena u 14 poglavlja u kojima je cilj prikazati Enterprise 2.0 kao evoluciju u poslovanju, koju poduzeće treba prihvatiti kao inovaciju. Gdje je prvo poželjno uzeti u obzir trenutno radno i kupovno sposobnu populaciju, odnosno tzv. digitalne urođenike, koju su marketinški stručnjaci u Zapadnim zemljama svijeta već prepoznali kao onu, kojoj treba nešto prodati, kojoj trebaju informacije, komunikacija, suradnja i nadasve Internet. Također, važan dio rada je prikaz kako uspješna implementacija Enterprise 2.0 zahtijeva prije svega odgovarajuće kulturne, tehnološke, a na kraju i organizacijske preduvjete. Nakon čega je važno razmotriti i predložene korake za uspješno funkcioniranje Enterprise 2.0, osim toga rad će ponuditi i pregled prednosti te eventualne rizike, koje Enterprise 2.0 može donijeti u poduzeće te konačno i raspoložive 2.0 tehnologije, odnosno aplikacije društvenog softvera, koje poduzeće može upotrijebiti za najbolje funkcioniranje svojeg poslovanja.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/62 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Poslovna informatika |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 19:53 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 19:53 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/472 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |