E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Mjesto i uloga incoming turoperatora na turističkom tržištu "Uniline" d.o.o.

Červar, Emanuel (2008) Mjesto i uloga incoming turoperatora na turističkom tržištu "Uniline" d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (445kB)

Sažetak

Potreba za putovanjem i turizmom javlja se od početka civilizacije te se ta potreba razvijala tokom cijele povijesti čovječanstva. No kako su se potrebe i poimanja stanovništva putem povijesti razvijale tako su se razvijala i putovanja te sve popratne usluge koje se tokom svog vremena počinju vezivati i danas vezuju uz sam čin putovanja neovisno kakvog on karaktera bio. Cilj ovoga diplomskoga rada je ukazati na važnost posrednika u turizmu tijekom povijesti i važnost koju oni imaju danas te posebice se osvrnuti na hrvatski incoming turoperator Uniline i njegov utjecaj na turistička kretanja u turizmu. Kako je hrvatska turistička zemlja već dugi niz godina žalosno je da gotovo i nema literature osim pojedinih časopisa koji se bave turističkom tematikom. Tako da su dosadašnja istraživanja te radovi na području turizma jako oskudni te je nužno znatno poboljšanje na tom polju. Rad je podijeljenu u šest tematskih cjelina, tako je u prvom poglavlju opisana pojmovna i funkcionalna razlika turističkih posrednika gdje se vidi od čega se ona sastoji, zatim je u drugom poglavlju razložena i objašnjena važnost jednog od najjačih hrvatskih turoperatora Uniline d.o.o. koji je započeo sa radom 1990 godine. Nakon toga u trećem poglavlju slijedi objašnjenje i važnost oblikovanja turističkog proizvoda. U četvrtom poglavlju nalazi se opis i prikaz Uniline-a kao jedne od najjačih sila u hrvatskoj koje djeluju na stranim emitivnim tržištima i koja posreduje za više od 100 000 klijenata. U petom poglavlju opisan je ekstremno rastući novitet, odnosno ponuda turističkog proizvoda putem interneta te njegove prednosti i nedostaci. U šestom poglavlju opisane su metode koje se primjenjuju prema lokalnoj tržišnoj orijentaciji i prema globalnoj tržišnoj orijentaciji. Na kraju u sedmom objašnjeni su problemi razvoja u budućnosti i razvijena praksa u EU. Prilikom izrade ovog rada primijenjene su znanstvene metode analize, sinteze, kompilacije, komparacije i deskripcije, te su korišteni potrebni materijali iz primarnih i sekundarnih izvora podataka. Isto tako u ovom diplomskom radu korišteni su domaći i strani izvori: knjige, internet, brošure te interni dokumenti.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2008/55
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:35
Zadnja promjena: 05 Pro 2011 20:35
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/720

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku