Laganis, Miljenko (2007) Izrada marketinškog plana za turističko seljačko gospodarstvo. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (702kB) |
Sažetak
Diplomska radnja ;Izrada marketinškog plana za turističko seljačko gospodarstvo; donosi prikaz elemenata koji su potrebni za izradu marketinškog plana seljačkog gospodarstva koji se želi baviti turističkom djelatnošću. Danas o marketingu ljudi razmišljaju kao o prodaji i oglašavanju, o dvjema funkcijama marketinškog miksa koje često nisu niti najvažnije. Marketinškim planiranjem odreñuje se buduće ponašanje poduzeća u odnosu na tržište, prisiljava se poduzeće da razjasni svoje marketinške ciljeve,planovi marketinga trebali bi biti jednostavni i jasni. Svrha je svakog planiranja smanjenje rizika. Strategije i taktike moraju se integrirati u plan marketinga koje poduzeće može provesti. Marketinški plan se definira kao pisani dokument svih marketinških aktivnosti, ovaj marketinški plan je jednogodišnji plan koji se sastoji od 8 ključnih elemenata. Sažetka za upravu koji je kratak sadržaj koji skicira najvažnije elemente cijelog izvješća. Analize situacije koja utvrñuje glavne snage i slabosti poduzeća kao i glavne prilike i prijetnje s kojima se poduzeće suočava. Ciljeva koji su realno mogući koji nam pokazuju što se može postići marketingom. Marketinške strategije koje nas mora upućuju na osnovni smjer aktivnosti da bi se ostvario cilj i postiglo željeno stanje.Taktike ili program akcije gdje se svaki pojedini element strategije marketinga mora iscrpno i odvojeno razraditi da se dobije odgovor na pitanja: što će se učiniti, kada će se to učiniti, tko će to učiniti, koliko će to koštati. Financijske projekcije koje omogućavaju vodstvu da sastavi proračun za marketing koji je u osnovi predviñeno izvješće o dobiti i gubitku. Vremenski raspored razvija se za usporedbu ostvarenih rezultata s unaprijed postavljenim ciljevima u marketinškom planu Cjelokupni proces kontrole marketinškog plana odnosi se na dva područja: analizu prodaje i udjela na tržištu, analizu troškova i financijskog rezultata,
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2007_100 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 12:49 |
Zadnja promjena: | 19 Pro 2011 12:49 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/732 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |