E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

SEO – optimizacija web stranica za tražilice

Stupar, Sandro (2011) SEO – optimizacija web stranica za tražilice. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (6MB)

Sažetak

Poslovanje u suvremenim uvjetima koji vladaju na tržištu nezamislivo je bez predstavljanja svojeg poduzeća putem web site1-a, koji će biti dostupan svim zainteresiranima i u bilo koje vrijeme. Mogući kupci i partneri sami pronalaze web site te se na jednostavan način mogu upoznati sa pojedinim proizvodima ili pak poduzećem u cjelini. Korištenje Interneta omogućilo je i malim sudionicima na tržištu da predstave svoje poslovanje, te usmjere marketing putem Interneta prema svojim potencijalnim kupcima. Svakako prvi korak u Internet marketingu je biti prisutan na tražilicama. U mnoštvu informacija koje su prisutne na Internetu, tražilice automatski pretražuju prikupljene podatke te pronalaze one web site-ove koji najviše odgovaraju traženom pojmu ili skupu riječi. Ovisno o tražilici koja se koristi, rangiranje rezultata koji će biti prikazani ovise o kriterijima na temelju kojih pojedine funkcioniraju. Naravno, vrlo je važno postizanje visoke pozicije web site-a u rezultatima pretraživanja, te je u tu svrhu potrebno web site optimizirati za tražilicu, odnosno primijeniti Search Engine Optimization (SEO)2. Budući da je Google vodeća tražilica na tržištu, optimizacija web site-ova u ovom radu biti će razrađena s obzirom na kriterije prema kojima Google vrši pretraživanje. Nakon Uvoda, u drugom poglavlju objašnjen je pojam Internet marketinga, koji je nastao kao rezultat razvoja informacijske tehnologije. Potom su razrađene tehnike e-marketinga, a posebno je poglavlje posvećenu web site-u kao osnovnom nositelju Internet marketinga. Treće poglavlje posvećeno je Internet tražilicama kao načinu pretraživanja. Ovdje je opisan način rada Internet tražilice s naglaskom na Google tražilicu. Također, u okviru ovog poglavlja razrađen je i Page Rank kao kriterij za sortiranje rezultata pretraživanja, te prikazivanje rezultata pretrage u Google tražilici. Optimizacija web site-ova za tražilice tema je četvrtog poglavlja, gdje se daje definicija SEO-a, te objašnjenje pojma White hat i Black hat SEO-a. U daljnjim je poglavljima razrađen proces implementacije optimizacije web site-a za tražilice, na način da je u petom poglavlju razmatran odabir ključnih riječi, u šestom poglavlju onsite i offsite SEO, te u sedmom poglavlju mjerenje uspješnosti SEO implementacije na konkretnom primjeru samostalno razvijene web lokacije Župe Sv. Pavla u Puli.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/182
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Poslovna informatika
Datum pohrane: 21 Pro 2011 10:38
Zadnja promjena: 21 Pro 2011 10:38
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/776

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku