Puh, Ivan (2006) Primjer izrade poslovnog plana za poduzeće Satir d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (195kB) |
Sažetak
Sastavljanje poslovnog i razvojnog plana je običan i dugotrajan posao, pogotovo kada je slučaj kao ovaj, gdje se teži sastaviti poslovni i razvojni plan za poduzeće koje tek treba početi funkcionirati. Uvjeti poslovanja u branši medija su točno definirani zakonomskim aktima i propisima, a poduzeća-nakladnici moraju se pridržavati činjenica navedenih u poslovnim planovima koji su im poslužili da sudjeluju u natječaju za dodjelu koncesija za frekvencije. Poslovni plan za osnivanje elektroničkog medija u ovom slučaju radija propisan je Zakonom o elektroničkim medijima i Pravilnikom o posebnim uvjetima za obavljanje djelatnosti radija i televizije koji proizlazi iz Zakona. Obzirom na izričitost ovih dokumenata poslovni plan je sastavljan s obzirom na natječajnu dokumentaciju koja je otkupljena od Vijeća za elektroničke medije. Prema uvjetima iz natječajne dokumentacije poslovni plan treba biti sastavljen po ovim točkama: 2. Programska osnova 2.1 Opća programska orijentacija 2.2. Programska orijentacija po danima 3. Detaljno razrađena programska osnova 3.1. Informativne emisije 3.2. Autorske emisije informativno-političkog sadržaja 3.3. Autorske emisije zabavno(mozaičnog) sadržaja 3.4. Autorske emisije sportskog sadržaja 3.5. Autorske emisije glazbenog sadržaja 3.6. Autorske emisije iz kulture 4. Poslovni plan nakladnika 4.1. Tehnički uvjeti za obavljanje djelatnosti radija 4.1.1 Tehnički opis odašiljača Monte Grosso 4.2. Prostorni uvjeti za obavljanje djelatnosti radija 4.3. Financijski uvjeti za obavljanje djelatnosti radija 4.3.1 Financijski plan i predviđanja kroz četiri koncesijske godine 4.4. Kadrovski uvjeti za obavljanje djelatnosti radija Obzirom na specifičnost djelatnosti i uvjeta ovaj poslovni plan je sastavljen po ovim točkama. Prije odluke o prijavi na natječaj za dodjelu koncesija izrađeno je istraživanje tržišta koje će pomoći u donošenju odluke o tome kakav radio, s kakavim pristupom i programom treba Puli i njenim građanima. Istraživanje je provedeno na uzorku od 300 nasumce odabranih ispitanika sa područja grada Pule i bliže okolice. Temeljem rezultata istraživanja odabrana je programska orijentacija. Obzirom na brojnu konkurenciju na području Pule (Radio Pula, Radio Arena, Radio Maestral, Radio Istra, Otvoreni radio, Narodni radio, programi HRTHR1, HR2 te talijanske postaje koje imaju manji postotak slušanosti ali ipak predstavljaju konkurenciju) bilo je potrebno temeljito istražiti područje te pokušati ponuditi nešto što već nije «u pulskom eteru». Tu je istraživanje bilo od velike pomoći, jer ciljana publika – slušateljstvo u velikom postotku dobro zna što bi željeli čuti i što im nedostaje. Pokazalo se da ispitanici nisu posve zadovoljni niti jednom postajom. Isprva je to bilo iznenađenje, jer većina tih postaja djeluje duži niz godina i njihovi programi i orijentacija se bitno razlikuju, međutim upravo se zbog tog nezadovoljstva otvaraju vrata za novu postaju. Plus Radio slušateljima mora omogućiti više, dati im ono što im je drugdje nedostajalo. Kao najveći nedostatak postaja navedeni su slijedeći podaci: - Kao najveći nedostatak ispitanici su navodili nedostatak onog što je radio nekad osiguravao a to je dobro raspoloženje! Slušatelji žele radio koji će ih oraspoložiti, pravovremeno ih i točno informirati o događanjima u njegovoj neposrednoj blizini. Najveća zamjerka radio postajama jeste što su se uvukle u «šablone», od pozdravnih riječi ujutro do odjava kasno navečer.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Škare, Marinko |
Dodatne informacije: | 2006/80 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.101.542 Mikroekonomija |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 13:34 |
Zadnja promjena: | 16 May 2014 14:00 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/888 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |