E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Kvaliteta kao konkurentska prednost u hotelijerstvu

Rendulić, Ana (2011) Kvaliteta kao konkurentska prednost u hotelijerstvu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (807kB)

Sažetak

Turizam je djelatnost koja zauzima vodeću poziciju u globalnim kretanjima. Ima utjecaj prvenstveno na prostor u kojemu djeluje i od velike je važnosti za njegovo stanovništvo. Pomaže da cijelo područje raste i razvija se u vodeću turističku destinaciju. U ovom radu pisat će se o hotelijerstvu, hotelu, njegovim odjelima i ljudima kao glavnim i odgovornim dijelom sustava. Zaposlenicima u koje treba ulagati, menadžment koji na njih mora misliti te ih svakim danom motivirati, kako bi krajnja usluga bila iznad očekivanja za svakog gosta. Započet ćemo sa glavnim karakteristikama turizma Hrvatske, nastaviti sa Istrom kao važnom turističkom destinacijom i na kraju se zaustaviti u Poreču. Gradu u kojemu je hotelijerstvo od velikog značaja, a jedno od vodećih poduzeća takve vrste jest Riviera Poreč d.d. koje se sa nekoliko hotela i kampova smjestilo upravo na tom području i okolici. Poduzeće je dio grupacije Valamar hoteli i ljetovališta d.o.o. koja sa svojim smještajnim kapacitetima, brojem zaposlenika i trudom oko postizanja kvalitetne usluge, danas premašuje konkurenciju i sigurno se nalazi u vrhu hotelijerstva našega područja. No pitanje je kako se izdvojiti u mnoštvu, premašiti konkurenciju... biti drugačiji, prepoznatljiviji i jednostavno najbolji? Kvalitetom! I to kvalitetom ljudskih resursa, koja je glavni i odlučujući čimbenik konkurencije većinu uslužnih djelatnosti, a posebno kada je riječ o radu u turizmu. Ključne riječi: kvaliteta, ljudski resursi, konkurentnost, hotelijerstvo, turizam, motvacija.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/189
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 21 Pro 2011 12:45
Zadnja promjena: 21 Pro 2011 12:45
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/924

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku